Ratchet & Clank: Rift Apar

نمرات بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی Ratchet & Clank: Rift Apart، انحصاری جدید پلی‌استیشن 5 منتشر شد و نشان داد که با یک بازی انحصاری بسیار خوب طرف هستیم.

Ratchet & Clank: Rift Apart یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک تیراندازی سوم شخص و سکوبازی است که توسط اینسامنیاک گیمز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت و در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه) سال ۲۰۲۱ برای کنسول پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. این بازی پس از معرفی توانست با انتشار تریلرهای مختلف نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند و وارد لیست بازی‌های مورد انتظار سال شود به‌طوری که یکی از تریلرهای آن پس از انتشار در یوتیوب در کمتر از 24 ساعت 1.1 میلیون بازدید داشته است. حال نمرات بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شده است و این بازی توانست نظر منتقدان را نیز به خود جلب کند. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را در زیر مشاهده کنید.

GamesRadar+:100

بهترین ماجراجویی Ratchet و Clank تاکنون و انحصاری‌ قدرتمند PS5.

GamesBeat:100

من Ratchet & Clank: Rift Apart را دوست دارم، زیرا یک ماجراجویی جذاب و زیبا را ارائه می‌دهد. این محصولی نیست که شما را از تجربه فعالیت‌های جانبی نقاط مختلف نقشه دنیای باز بازی دور کند و من عاشق این دسته از بازی‌ها هستم.

Wccftech:95

Ratchet & Clank: Rift Apart از طریق داستان سرایی برجسته، تصاویری زیبا و گیم‌پلی جذاب، ثابت می‌کند که بازگشتی جذاب، سرگرم‌کننده، کمدی و کاملاً لذت‌بخش به این مجموعه است. همچنین در این بازی دو شخصیت کاملاً جدید معرفی می‌شود که بدون شک می‌توانند قهرمان اصلی اسپین‌آف خود باشند یا حداقل به آثار بعدی این مجموعه راه یابند. برای طرفداران و بازیکنان جدید، این یک بازی است که من برای همه توصیه می‌کنم و نمایشی قدرتمند از عناوین مورد انتظار ما برای نسل جدید است.

IGN:90

Ratchet and Clank: Rift Apart یک بازی حیرت‌انگیز است. این نه تنها به جدیدترین نسل کنسول‌ها بازی‌ای می‌دهد که به همان زیبایی که فناوری پیشرفته وعده‌ داده شده زیبا به نظر می‌رسد، بلکه یک گیم‌پلی فوق‌العاده نیز دارد. Insomniac قبلاً بارها و بارها در محوریت کارکترهای Ratchet و Clank بوده است، اما Rivet و شخصیت‌های جدید دیگر جذابیت، شوخ طبعی محصر به فرد خودشان را به بازی اضافه کردند که من در بیشتر لحظات بازی آن را دوست داشتم. تمام این‌ها در کنار بهترین گیم‌پلی اکشن و پلتفرمینگ این مجموعه و طراحی هنری و صدا‌ گذاری خارق‌العاده آن را به یک بازی قدرتمند تبدیل کرده است. Rift Apart شاید بزرگترین بازی ماجراجویی نباشد، اما سلاح‌های وحشی و جزئیات باورنکردنی آن به راحتی آن را به یکی از به یادماندنی‌ترین‌های سال تاکنون تبدیل کرده است.

GameSpot:90

Ratchet & Clank: Rift Apart از نظر فنی بسیار هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. این بازی همانگونه که باید احمقانه، شیرین و خواستنی است و به‌لطف سخت‌افزار جدید، نسخه جدید Ratchet and Clank بهتر از هر زمان دیگر خود را نشان دهد. همانند قهرمان‌ها و شخصیت‌های شرور و همتایان بعدی آن‌ها، این نسخه شاید متفاوت به‌نظر رسد و ظاهری جدید داشته باشد، اما همچنان ریشه خود را حفظ کرده است. از این‌رو بازی در هسته و شالوده خود هنوز همان دوستان قدیمی در یک ماجراجویی فضایی دیگر است؛ این چیزی است که اهمیت دارد.

VGC:80

قابلیت‌های پلی‌استیشن 5 به جای اینکه چیز جدیدی به ما بدهد، فقط Ratchet & Clank: Rift Apart را نسبت به سری بازی‌های قبلی بهبود می‌بخشد. این یک اختراع مجدد جسورانه برای Ratchet & Clank نیست، بلکه همان بازی اکشن، متنوع، گاهی اوقات کمدی، همیشه جذاب و سرگرم‌کننده است، فقط با برخی از ترفندهای جدید فانتزی و برچسب قیمت بالاتر عرضه شد.

میانگین نمرات بازی Ratchet & Clank: Rift Apart از نگاه منتقدان در هر دو وب‌سایت متاکریتیک و اوپن‌کریتیک برابر 89 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا