Resident Evil Village

نمرات بازی Resident Evil Village از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی از جدید مجموعه‌ی رزیدنت ایول با نام Resident Evil Village از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود بجای بگذارد.

Resident Evil Village یک بازی ویدئویی رو به انتشار به سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر خواهد شد. این بازی دهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود و دنبالهٔ رزیدنت ایول ۷: بایوهازارد است. این بازی در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰، و در طی رویداد رونمایی پلی‌استیشن ۵ معرفی شد، و قرار است در ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شود. حال چند روز قبل از انتشار بازی نمرات آن از دید منتقدان منتشر شد و این بازی عمکلرد بسایر خوبی را از خود به نمایش گذاشت، حال در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را در زیر مشاهده کنید.

Vgames:95

Resident Evil Village نامه‌ای عاشقانه به طرفداران قدیمی و جدید این مجموعه است، ضمن اینکه شامل سبک معماهای بازی‌های قدیمی با جنبه‌های اکشن جدیدتر این مجموعه است. در حال حاضر این نسخه مورد علاقه‌ترین بازی من در این مجموعه است.

Hobby Consolas:93

Resident Evil Village تقریبا تمامی جنبه‌هایی را که در RE 7 دوست داشتیم، بهبود بخشیده است. این بازی دارای داستانی ترسناک و خوب در اروپای شرقی است که به خوبی تعادل را میان سیستم مبارزات، معماها و گشت‌وگذار در جهان بازی برقرار کرده است. بااین‌حال همیشه شاهد لحظاتی هستیم که بازی را از المان‌های بقای خود دور می‌کند.

GameSpot:90

Resident Evil 7 بازگشت بسیار خوبی به بخش‌های ترسناک این مجموعه‌ی پر طرفدار بود، اما با ایده‌های جدید و دیدگاه جدید به طرز حیله گرانه‌ای تغییر کرد. به همین ترتیب، Village یک معرفی مجدد هوشمندانه از بهترین عناصر اکشن Resident Evil است. اگرچه برخی از مواردی را که باعث می‌شد RE7 هوای تازه‌ای بگیرد، در Village تکامل یافته و به یک بازی منحصر به فرد تبدیل می‌شود.

GamingBolt:90

Resident Evil Village به طرز ماهرانه‌ای ترسناک و متشنج‌کننده، اکشن و هیجان انگیز، کاوش جذاب و داستان سرایی زیبایی را در یک تجربه بسیار عالی به کاربران ارائه می‌دهد و یکی از بهترین بازی‌های تاریخ ژانر ترس و بقا است که استودیو Capcom تا به حال ساخته.

IGN:80

Resident Evil Village یک دنباله‌ی واقعی و جذاب و فزاینده داستان جنگ Ethan Winters است.

GamesBeat:80

Resident Evil: Village هواداران این مجموعه را خوشحال می‌کند، مخصوصا بازیکنانی را که مثل من ترسو نباشند. اما حتی اگر خود را از ژانر وحشت دور می‌کنید، من شما را تشویق می‌کنم که اندکی شهامت به خرج دهید و جدیدترین بازی ترسناک کپکام تجربه کنید.

GamesRadar+:70

شروع قوی و پایان خوب بازی باعث شده تا این بازی از متوسط بودن به یک محصول قابل قبول، اما نه عالی تبدیل شود.

میانگین نمرات بازی Resident Evil Village از دید سایت‌های معتبر دنیا در هر دو وب‌سایت متاکریتیک و اوپن‌کریتیک برابر 84 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا