The Medium

نمرات بازی The Medium از نگاه سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی The Medium از نگاه سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد. انحصاری جدید ایکس‌باکس عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد و نمرات قابل قبولی را دریافت کرد.

The Medium‎ یک بازی ویدئویی در سبک وحشت روان‌شناختی است که توسط توسعه‌دهنده لهستانی بلوبر تیم ساخته شده و در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ برای مایکروسافت ویندوز و Xbox Series X/S منتشر شد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از چند سایت معتبر دنیا درباره‌ی این بازی مشاهده کنید.

GameSpot:90

در انتها، شاخ و برگ‌های داستانی The Medium جدا از اینکه در مسیر واحدی قرار می‌گیرند، داستان اصلی شخصیت مارین را هم در خود جای می‌دهند. وعده‌ای که در راستای متصل شدن همه چیز به عجیب‌ترین شکل ممکن داده می‌شود، مورد هیجان‌انگیزی است که در طول بازی منتظر آن هستید. ارتباط‌هایی که بین وقایع داستانی تاریخ لهستان وجود دارد، اتفاق رخ داده را نمایان‌تر و تکان‌دهنده‌تر می‌کند. حتی اگر جنبه‌های خیالی و غیرطبیعی بازی را هم در نظر بگیریم. تمامی این موارد در انتهای داستان همچنان شما را رها نخواهند کرد و نشان می‌دهد که آسیب‌های روحی شاید شخصیت یک فرد را تعریف نکند، اما اگر به آن توجه نشود، می‌تواند پیامدهای جبران ناپذیری داشته باشد. نمی‌توانم بگویم که پایان The Medium، برای من لذت بخش بود، اما نحوه نمایش نتایج هر اتفاق در مسیر بازی، برای من رضایت بخش بوده است.

Xbox Tavern:85

The Medium یکی از بهترین بازی‌های ترسناک است که مدتهاست بازی کردم. بین 2 دنیایی که ایجاد شده‌اند و امتیاز صوتی برتر، استودیوهای Bloober کاملا این پارک را از بین برده‌اند. این واقعیت که این بازی در روز عرضه ابتدا در Game Pass منتشر خواهد شد باورنکردنی است و هر کسی که جزو مشترکین گیم‌پس است می‌تواند بازی را دانلود کند.

IGN:80

به‌صورت کاملا درخشان و ملموس، The Medium یک بازی ترسناک روانشناختی بسیار خوب است که شما را هیجان‌زده می‌کند و هیچ مورد اضافی را در خود جای نداده است.

Wccftech:73

مارین ممکن است بتواند بین دو واقعیت پرش کند، اما The Medium در جایی بین یک جانشین شایسته Silent Hill و یک بازی مخفی‌کاری متوسط ترسناک قرار دارد.

DualShockers:55

The Medium با وجود قدرت فنی و تصاویر خیره کننده،گیم‌پلی نامفهوم دارد که شما را به سمت داستانی ضعیف و گیج‌کننده می‌کشاند. جدیدترین ساخته‌ی Bloober Team یک نسخه آزمایشی خوب است و چیز بیشتری برای ارائه ندارد.

Guardian:40

The Medium بازی جاه‌طلبانه‌ای است و می‌توانست یک اثر خارق‌العاده‌ای با داستان‌سرایی نوآورانه‌ای باشد. بااین‌حال موضوعات داستانی بیهوده حساس جلوه داده می‌شوند. همچنین نقاط کلیدی نادیده گرفته می‌شود، به شخصیت‌های داستانی معرفی شده پرداخته نمی‌شود. بااینکه به‌صورت مداوم درحال تجربه بازی نبودم با تمام یادداشت برداری‌هایم، سخت می‌شد بازی را ادامه دهم. ۱۲ ساعت زمان تجربه بازی در طول سه روز انجام شد! همچنین در انتهای بازی با خود می‌گفتم که چگونه یک بازی به این کوتاهی می‌تواند تا این اندازه طولانی و وقت‌گیر باشد. The Medium به‌صورت واضح بازی دو جهان است. اولین جهان زیبایی را نشان می‌دهد و دومین جهان، خالی خالی است. متاسفانه این مورد سبب شده تا بازی‌ای را ببینیم که فقط ظاهر است و هیچ روحی ندارد.

میانگین نمرات این بازی از نگاه سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک با 61 نقد برابر 71 است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا