نمرات بازی Twelve Minutes

نمرات بازی Twelve Minutes از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Twelve Minutes از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد. این بازی نظر منتقدان را به خود جلب کرده و توانست عملکرد نسبتاً خوبی از خود نشان دهد.

Twelve Minutes یک بازی ماجراجویی است که در سال 2019 معرفی شد و توسط لوئیس آنتونیو توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در آگوست 2021 (مردادماه) منتشر شده است. داستان بازی درباره مردی است که در آپارتمان کوچکی درون یک لوپ زمانی 12 دقیقه‌ای گرفتار شده و باید راهی برای رسیدن به جواب درست پیدا کند تا خودش را از این مخمصه نجات دهد. حال چندی پیش نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و به نظر می‌رسد با یک بازی داستانی خوب طرف هستیم. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را در زیر مشاهده کنید.

GamingBolt:90

Twelve Minutes یک بازی هیجان‌انگیز است و به صورت پی‌درپی با یک قصه‌گویی عالی با محوریت لوپ زمانی موجب شگفت‌زده شدن بازیکنان می‌شود. این بازی هیچ‌وقت شما را در حدس زدن اشتباه و عدم پیش‌بینی کردن وقایع، ناامید نخواهد کرد. این بازی مثل دیگر بازی‌های ماجراجویی اشاره کلیک، کلیشه‌ای نیست و برای دستیابی به هدفتان، شما را مجبور می‌کند تا تمامی محیط گشته و به چالش کشیده شوید.

GameSpot:90

Twelve Minutes یک ماجراجویی اشاره و کلیک در یک دنیا با مجوریت لوپ زمانی است که به اندازه یک ساعت سوئیسی ماهرانه ساخته شده است.

GamesRadar+:90

Twelve Minutes یک بازی مینیاتوری در حلقه‌ی زمانی است که در ذهن شما فرو رفته و مدت‌ها پس از حل این معما در آنجا خواهد ماند.

Game Informer:80

Twelve Minutes یک روایت داستانی و یک گیم‌پلی بلند پروازانه دارد. این بازی، بازیکنان را به قوانین خود محدود می‌کند و آزادی عمل کمی را ازاپه می‌دهد: تراژدی‌های آن واقعاً من را وحشت‌زده کرد. در حالی که گیم‌پلی آن هرگز به من اجازه نمی‌داد آنطور که می‌خواستم بازی را پیش ببرم، اما ذهن من را بسیار درگیر کرد ولی دیگر نمی‌خواهم آن را تجربه کنیم و در این لوپ زمانی گرفتار شوم. Twelve Minutes یک ماجراجویی اشاره و کلیک در یک دنیا با مجوریت لوپ زمانی است که با قوانین خاص خود بازی می‌کند وتجربه‌ی ارزشمندی است.

IGN:80

Twelve Minutes یک حلقه زمانی متقاعد کننده را به سبک کلاسیک اشاره کلیک تزریق کرده تا یک گیم‌پلی منحصربه‌فرد را برای روایت داستان خلق کند. 

میانگین نمرات بازی Twelve Minutes از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب برای 79 و 78 است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا