Watch Dogs Legion

نمرات بازی Watch Dogs Legion از دید سایت‌های معتبر دنیا

خب خب خب! بلاخره نمرات بازی Watch Dogs Legion از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد که شاهد عملکرد نسبتاً خوبی از بازی جدید این مجموعه ساخته شرکت Ubisoft بودیم.

بازی Watch Dogs Legion در سبک Action-Adventure ساخته‌ی شرکت یوبیسافت تورنتو توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و نمرات قابل قبولی را از آن‌ها دریافت کند. بازی در یک دنیای جهان باز دنبال می‌شود و با یک دنیای خیالی در لندن روایت می‌شود. مکانی که دارای نقاط مختلف و نواحی مختلف با حزب‌های مختلف خواهد بود. تمام افراد درون شهر توسط Albion تحت کنترل هستند و افراد می‌توانند در بازی توسط وسایل نقلیه یا پیاده در مکان جابه‌جا شوند. سفر سریع از طریق سیستم متروی زیرزمین شهری قابل اجرا می‌باشد. بر خلاف بازی‌های قبلی این سری که بر استفاده از یک شخصیت اصلی برای پیشروی روایت داستان تمرکز داشت، در لژیون توانایی کنترل چندین شخصیت وجود دارد. حال در ادامه‌ی مطلب می‌توانید نمرات و نقد سایت‌های معتبر دنیا را مشاهده کنید.

Game Informer: 90

Watch Dogs Legion احساس میکند تحقق تخیل هکرهایی که اولین قسمت از این مجموعه سعی در بر گرفتن آن را داشته است. بین تیم سرگرم‌کننده تیم‌سازی، طراحی مأموریت خارق العاده، روایت قوی و دنیایی زیبا، همه چیز در یک بسته بندی کاملاً سرگرم کننده و منسجم جمع می‌شود. خواه یک جاسوسی فوق العاده آموزش دیده را کنترل کنید یا یک مادربزرگ پر هیاهو را کنترل کنید، Watch Dogs: Legion بسیار جالب است.

Game Rant: 80

Watch Dogs Legion یک بازی آسان است که برای طرفداران این حق رای دادن توصیه می‌شود. زیرا همچنان به استفاده از بنیاد جامع گیم‌پلی که توسط سلف خود ایجاد شده است. اگرچه کمبود یک شخصیت اصلی ممکن است مورد توجه همه قرار نگیرد. اما به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کند. طی سه تکرار گذشته، Watch Dogs آزادی بیشتر و بیشتر بازیکنان را معرفی کرده است. اما با Legion ،Ubisoft همه چیز را به یک مرحله دیوانه‌وار می‌رساند.

IGN: 80

استفاده از المان‌های روگ‌لایک در یک بازی جهان بازی به‌ روش‌های مختلفی در Watch Dogs Legion جوابگو بوده است. ازاین‌رو سبب شده تا بازدید از لندن که این بار ساختار آن شبیه به آینده نزدیک است، لذت بخش‌تر از دو نسخه قبل باشد.

Trusted Reviews: 70

Watch Dogs Legion یک ماجراجویی لذت‌بخش در دنیای آزاد است که چشم انداز زیبایی از لندن dystopian را برای دیدن شما فراهم می‌کند. اما مکانیک‌های بلند پروازانه آن به سادگی به ارتفاعات مورد انتظار خود نمی‌رسند.

Gamesradar: 70

واچ داگز لیجن به‌خاطر ساختار گیم‌پلی و اینکه اجازه می‌دهد با هر کاراکتری بازی را تجربه کنید. جهان واچ داگز را دستخوش تغییرات کرده است که بعضی وقت‌ها شبیه‌به یک سردرد می‌ماند.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا