Microsoft Flight Simulator

نمرات نسخه‌‍‌ کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات نسخه‌ی کنسولی بازی Microsoft Flight Simulator، انحصاری جدید ایکس‌باکس‌سری ایکس، از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

Microsoft Flight Simulator یک بازی شبیه ساز پرواز است که برای سیستم‌عامل ویندوز در سال 2020 عرضه شده بود. این بازی یکی از باسابقه‌ترین، شناخته شده‌ترین و کاملترین شبیه‌سازهای پرواز است که تاکنون ساخته شده و تجربه‌ی بسیار عالی از یک پرواز واقع‌گرایانه را به مخاطب القا می‌کند. در همین حال مایکروسافت تصمیم گرفت که نسخه‌ی کنسولی این بازی را نیز بسازد تا کاربران ایکس‌باکس نیز از آن بهرمند شوند. نسخه‌ی کنسولی شبیه‌سازی پرواز مایکروسافت از امروز در دسترس کاربران ایکس‌باکس سری ایکس قرار خواهد گرفت. به‌تازگی نمرات نسخه‌ی کنسولی این بازی نیز منتشر شد و توانس همانند نسخه‌ی PC خود عملکردی فوق‌العاده از خود به‌جای بگذارد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را در زیر مشاهده کنید.

Hobby Consolas:91

چه طرفدار شبیه‌سازها باشید چه نباشید، باید حداقل یک بار Microsoft Flight Simulator را امتحان کنید. این بازی، تجربه‌ای است که می‌تواند شما را به خرید یک تلویزیون بزرگتر ترغیب کند.

IGN Italia:90

Microsoft Flight Simulator ورود موفق را روی کنسول Xbox داشته است. با وجود چند نقص کوچک و یک رابط کاربری ضعیف، همان تجربه جادویی شبیه‌سازی را ایجاد می‌کند که کاربران PC در سال گذشته از آن لذت برده‌اند. به لطف یک کنترلر عالی (اما نه کامل)، مکانیک‌های اصلی و همان جزئیات اضافه شده در چند ماه گذشته به نسخه‌ی PC از آن یک بازی عالی ساخته است.

Eurogamer:90

Microsoft Flight Simulator حتی در ایکس‌باکس هم بسیار شگفت‌آور است. همچنین این بازی شایستگی آن را دارد که بگوییم «واقع‌گرایی» را به دنیای کنسول‌ها آورده است. کسانی که می‌خواهند بازی‌های ژانر شبیه‌ساز را روی کنسول تجربه کنند، حتماً باید به سراغ شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت بروند.

Windows Central:90

Microsoft Flight Simulator به عنوان یک تجربه واقعی نسل جدید، به کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S آمده است و یک نمایش فنی انعطاف‌‌پذیر را از کنسول‌های نسل نهم ارائه می‌دهد.

میانگین نمرات نسخه‌ی کنسولی بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت از نگاه منتقدان در وب‌سایت متاکریتیک با مجموع 13 نقد برابر 92 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا