Valhalla

نمرات Assassin’s Creed: Valhalla از دید سایت‌های معتبر دنیا

میانگین نمرات بازی Assassin’s Creed: Valhalla از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و توانست بازخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند.

چندی پیش بازی Assassin’s Creed: Valhalla جدیدترین ساخته Ubisoft منتشر شد. این بازی در سبک اکشن نقش آفرینی است. همچنین نهمین بازی از داستان اصلی سری مجموعه Assassin’s Creed است که به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کاربران در انتهای سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. این بازی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، گوگل استیدیا، پلی استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شده است.

داستان بازی در سال ۸۷۳ میلادی یعنی ۱۰۰سال بعد از حمله رگنار وایکینگ به انگلیس روایت می‌شود. جنگ و ازدحام جمعیت در نروژ باعث می‌شود که ایور وایکینگ‌های قبیله به‌خاطر جهانگشایی وایکینگ‌ها در سراسر اروپا خود را برای اسکان در سرزمین‌های جدید به سمت انگلستان آنگولوساکسونی رهبری کند. این قبیله و سایر وایکینگ‌ها ارتش بزرگ هیتن را تشکیل داده‌اند. طی چند سال با پادشاهی‌های وسکس، نورثامبریا، آنگلیای شرقی و مرسیا درگیر می‌شوند. ایور و طایفه او با نیروهای به فرماندهی رهبران این پادشاهی‌ها از جمله آلفرد کبیر، پادشاه وسکس روبرو می‌شوند. در این زمان است که ایور با افراد مخفی ملاقات می‌کند. همچنین به نبرد آن‌ها علیه گروه نظام پیشینیان می‌پیوندد.

مانند نسخه‌های قبلی این سری، والهالا مجموعه‌ای از روایت‌ها را در زمان مدرن به نمایش می‌گذارد. داستان، لیلا حسن، شخصیتی که قبلاً در نسخه‌های اوریجینز و ادیسه به عنوان شخصیتی کلیدی ظاهر شد را همراهی می‌کند. والهالا هم‌چنین عناصر داستانی مربوط به ایسوق که در سری اساسینز کرید یک تمدن ماقبل تاریخ و پیشرفته بشری است را در خود خواهد داشت. در ادامه می‌توانید نمرات این بازی را از دید سایت‌های معتبر دنیا مشاهده کنید.

Daily Star: 100

Assassin’s Creed Valhalla از دیگر موفقیت‌های این مجموعه است. ما دوست داریم که این شروع به مرور عناصر قدیمی‌تر و کلاسیک این مجموعه پرطرفدار و یافتن راه‌هایی برای اجرای مجدد آنها در یک بازی جدید و کاملاً متحول و تازه باشد.

PC Gamer: 92

خونین و فریبنده، Valhalla در بهترین حالت Assassin’s Creed قرار دارد.

IGN: 80

Assassin’s Creed Valhalla یک دنیای باز عظیم و زیبا است که زندگی بی‌رحمانه و کار کثیف فاتحین به آن دامن می‌زند. این بازی بسیار با مشکال‌تر از آن است که باید باشد اما در چندین سطح نیز چشمگیر است.

VGC: 80

تحقیقات دقیق هوشیارانه Valhalla در اجرا کمی آشفته می‌شود. اما این یک جشن دلپذیر و خنده‌دار وایکینگ است که دریک بازی داستان عالی را می‌چرخاند و مقدار زیادی جلب توجه می‌کند.

Gamespot: 80

بااینکه بخش داستانی بازی مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد، Assassin’s Creed Valhalla یک پایان رضایت بخش را برای وضعیت فعلی مجموعه ارائه می‌دهد.

میانگین نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دینا به ترتیب در سایت های متاکریتیک و اوپن‌کریتیک برابر 82 و 84 شده است.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic | opencritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا