نوبیا Red Magic 5S در تاریخ 7 مرداد عرضه خواهد شد

نوبیا Red Magic 5S در تاریخ 7 مرداد عرضه خواهد شد

نوبیا Red Magic 5S در تاریخ 28 جولای (7 مرداد) معرفی خواهد شد. این دستگاه جدیدترین تلفن هوشمند مخصوص بازی نوبیا محسوب می‌شود. Red Magic 5S از تراشه +Snapdragon 865، حافظه رم LPDDR5 و فضا ذخیره‌سازی UFS 3.1 استفاده خواهد کرد. این اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که از سیستم خنک‌کننده مبتنی بر نقره بهره می‌برد؛

همچنین کلیدهایی در کنار راست دستگاه قرار گرفته‌اند که از حساسیت لمس 344 هرتز پشتیبانی خواهد کرد – این کلیدها در بازی‌‌ها قابل برنامه‌ریزی می‌باشند که این موضوع سبب بهبود تجربه گیم‌پلی در تلفن هوشمند شما می‌شود. انتظار می‌رود که Red Magic 5S مانند تلفن هوشمند قبلی این کمپانی از یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و نمونه‌گیری لمسی 240 هرتز بهره خواهد برد.

سیستم خنک‌کننده

مدیر عامل نوبیا، نی فی، اطلاعاتی نیز در مورد سیستم خنک‌کننده مبتنی بر نقره Red Magic 5S به اشتراک گذاشت. این تلفن هوشمند همانند دستگاه قبلی Red Magic از یک خنک‌کننده که شامل یک فن با میزان گردش 1500دور در دقیقه می‌باشد، استفاده خواهد کرد.

نوبیا Red Magic 5S در تاریخ 7 مرداد عرضه خواهد شد

کلیدها جانبی

همانند بیشتر گوشی‌ها مخصوص بازی نمایشگر تنها قسمت دستگاه نمی‌باشد که از فرمان‌ها لمسی پشتیبانی می‌کند؛ در Red Magic 5S نیز دو کلید در کنار راست این تلفن هوشمند تعبیه شده است که نمونه‌گیری لمسی را انجام می‌دهند. این کلیدها با نرخ نمونه‌گیری 344 هرتز فرمان‌ها لمسی را دریافت می‌کنند که در کمال تعجب از نمونه‌گیری 240 هرتزی صفحه نمایش اصلی بیشتر است. این مشکل مهندسان تیم Red Magic واداشت تا برای حل این مشکل، یک IC دوگانه طراحی کردند.

Wind Cooling Magic Box

نوبیا در کنار دستگاه اصلی، اکسسوری Wind Cooling Magic Box را نیز برای Red Magic 5S عرضه خواهد کرد. این مجموعه شامل یک جک 3.5 میلی‌متری صدا و درگاه USB-C با پشتیبانی از شارژ 30 وات می‌باشد. این خنک‌کننده بادی از پروانه‌ها بزرگتری برخوردار است؛ بنابراین می‌توانید با تولید صدا کمتر، هوا بیشتری را وارد دستگاه کنید که به انتقال گرما و خنک شدن گوشی کمک شایانی می‌کند. به منظور استفاده از Magic Box کافی است آن را به گوشی خود وصل کنید. در صورتی که دستگاه را به صورت افقی نگه دارید، هنگام استفاده از Magic Box این موارد به آسانی در دسترس خواهند بود. متاسفانه نوبیا قیمت این مجموعه لوازم جانبی را اعلام نکرده است؛ بنابراین باید تا هفته آینده و رونمایی رسمی از دستگاه صبر کنیم.

همچنین بخوانید:

سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra در یک رندر 360 درجه مشاهده شد

تصاویر جدیدی از سامسونگ Galaxy Fold 2 منتشر شد

هر چیزی که در مورد ایسوس ROG Phone 3 می‌دانیم: مشخصات، ویژگی‌ها و …

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا