آیفون

نکات مفیدی درباره آیفون که ممکن است ندانید

به نظر می‌رسد تعداد بی‌شماری از نکات و ترفندهای مربوط به آیفون برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد و دلیل این موضوع آن است که تلفن‌های هوشمند اپل از نظر ویژگی و قابلیت بسیار غنی هستند و نمی‌توان با تمام توانایی‌های آنها به صورت یکجا آشنا شد. ما در آخرین مقاله خود برخی از نکات و میانبرهای مفید را گردآوری کرده‌ایم، بنابراین آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا چیزی راجع به آنها می‌دانستید. ?

  • شکل‌هایی عالی را در یادداشت‌ها ایجاد کنید – اگر شکلی را در یادداشت‌ها یا هرجای دیگری که مجهز به رابط کاربری Markup است، بکشید؛ به یک شکل کامل و بی‌نقص تبدیل می‌شود. بنابراین اگر به یک دایره نیاز دارید، یک نسخه کلی و بی‌دقت از آن ترسیم کنید و iphone یا iPad شما آن را به شکلی بی‌نقص طراحی می‌کند.
  • ضمانت‌نامه آیفون خود را بررسی کنید – برنامه تنظیمات را باز کنید، روی “General” ضربه بزنید، “About” را انتخاب کنید و سپس روی ورودی “Warranty” ضربه بزنید تا اطلاعات ضمانت دستگاه خود را ببینید.
  • از Apple Watch خود به عنوان “منظره‌یاب” استفاده کنید – برنامه Camera Remote در Apple Watch، دوربین جلو یا عقب آیفون شما را فعال می‌کند بنابراین می‌توانید از Apple Watch خود به عنوان منظره یاب مفید استفاده کنید. اگر ساعت خود را بردارید و آن را به دور آیفون خود بپیچید، می‌توانید از دوربین عقب در حالی که خود را نیز می‌بینید استفاده کنید، که برای vlog کردن مفید است.
  • تصاویر را با یک میانبر، ترکیب کنید – برای ترکیب تصاویر (collage) می‌توانید از یک اپلیکیشن استفاده کنید، اما استفاده از میانبر ساده، آسان‌تر است. میانبرها (Shortcts) را باز کنید و روی “+” ضربه بزنید تا مورد جدیدی اضافه کنید. “Photos” را تایپ کرده و برای اولین قدم “Select ‌Photos” را انتخاب کنید. برای مورد دوم، “Combine” را جستجو کرده و “Combine Images” را انتخاب کنید. جزئیات را تغییر دهید و اکنون “Combine ‌Photos‌” و “In a Grid” را انتخاب کنید. پس از آن، “Save” را جستجو کنید و “Save to Photo Album” را انتخاب کنید. با مراحل اضافی می‌توانید آن را جذاب‌تر طراحی کنید، اما این تنها چیزی است که شما برای انتخاب یک سری عکس و مرتب کردن آنها در یک شبکه نیاز دارید، و نتیجه نهایی در اپلیکیشن «عکس‌ها» ذخیره می‌شود. همچنین میانبرهای شخص ثالث وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  • برنامه‌ریزی خودکار حالت صرفه‌جویی در باتری – با رسیدن میزان باتری به حدی مشخص، می‌توانید یک میانبر سریع برای روشن شدن حالت کم مصرف ایجاد کنید. در قسمت میانبرها (Shortcuts)، یک اتوماسیون جدید ایجاد کنید و با انتخاب “Battery Level” کار خود را شروع کنید. از آنجا درصد مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای قدم بعدی، “Low Power Mode” را جستجو کرده و انتخاب کنید. تیک “Ask Before Running” را بردارید و دفعه بعد که باتری ‌iPhone شما به آن سطح خاص رسید، حالت کم مصرف به طور خودکار فعال می‌شود.
  • بفهمید چه آهنگی پخش می‌شود – اگر می‌خواهید بدانید چه موسیقی‌ای پخش می‌شود می‌توانید از دستیار صوتی اپل (Siri) بپرسید، اما اگر می‌خواهید بدانید که چه آهنگی در یک ویدیوی خاص در iphone شما در حال پخش شدن است یا دستگاه شما چه آهنگی را پخش می‌کند، یک گزینه Shazam Music Recognition وجود دارد که می‌توانید به Control Center (مرکز کنترل) اضافه کنید.
  • انتقال فایل به هر دستگاهی – اگر از Snapdrop.net استفاده کنید، می‌توانید هر فایلی را از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارسال کنید، حتی اگر آن دستگاه از اپل نباشد. این سرویس انتقال فایل، از اپل نیست، اما امکان انتقال سریع اطلاعات را حتی اگر رایانه شخصی یا تلفن Android پذیرنده فایل باشند امکان پذیر می‌کند. این کار به سادگی باز کردن وب سایت در هر دو دستگاه و کشیدن و رها کردن فایل است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا