نگاهی به اولین تلفن هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر

نگاهی به اولین تلفن هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر

ZTE قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد ماه آینده از اولین تلفن هوشمند 5G خود با دوربین جلو زیر نمایشگر رونمایی کند. اکنون این شرکت تصاویر جدیدی از دستگاه مورد بحث را به اشتراک گذاشته که به ما نشان می‌دهد صفحه نمایش این تلفن هوشمند قرار است چگونه باشد. همچنین سبب درک بهتر ما نسبت به دوربین زیر نمایشگر می‌شود. گفتنی است، این تصاویر توسط وبسایت هلندی Tweakers در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در تصویر اصلی این خبر می‌توانید گوشی هوشمند جدید ZTE را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید در حاشیه بالایی Axon 20 5G هیچ بریدگی ناچ (notch)، سوراخ پانچ (hole punch) و مکانیزم پاپ‌آپ به چشم نمی‌خورد. این رندر توسط “نی فی” (Ni Fei)،رییس کمپانی ZTE، در شبکه اجتماعی ویبیو به اشتراک گذاشته شده است. “فی” همچنین تصویری از روشن شدن دستگاه را در این شبکه اجتماعی چینی منتشر کرده که از طریق آن می‌توانید با ایده تلفن‌های هوشمند فاقد بریدگی دوربین آشنا شوید. صفحه نمایش یکدست، تمیز و بدون بریدگی آنچنان هیجان‌انگیز است که می‌توانیم حاشیه‌های آزاردهنده پایین دستگاه را نادیده بگیریم. البته همچنان این احتمال وجود دارد یکی از نقاط مشکی که در حاشیه‌های Axon 20 5G دیده می‌شوند در واقع دوربین سلفی این دستگاه باشد. اما با توجه به اظهارات اخیر این تولیدکننده چینی چنین موضوعی بعید به نظر می‌رسد.

نگاهی به اولین تلفن هوشمند ZTE با دوربین زیر نمایشگر

ZTE اولین کمپانی نیست که به استفاده از دوربین‌های زیر نمایشگر در تلفن‌های هوشمند خود می‌اندیشد. شرکت‌هایی دیگری نیز درصدد دستیابی به این فناوری هستند، از قبیل شیائومی و اوپو که برای دستیابی به تکنولوژی مورد بحث سرمایه‌گذاری قبل توجهی را نیز انجام داده‌اند. اما هنوز مشخص نیست که آیا این دوربین‌ها عملکردی مشابه با سایر دوربین‌ها خواهند داشت یا خیر. همچنین در صورت عرضه گسترده قابلیت مورد بحث این پرسش پیش می‌آید که اپل و گوگل که به عنوان غول‌های فناوری ایالات متحده شناخته می‌شوند چه زمانی به این تکنولوژی دست خواهند یافت.

وبسایت Engadget در گزارش منتشر شده در سال 2019 بیان می‌کند دوربین سلفی زیر نمایشگر نمونه اولیه اوپو هنوز به طور کامل توسعه نیافته است و این تولیدکننده می‌تواند دقت رنگ و وضوح تصاویر آنرا بهبود بخشد. هنوز مشخص نیست که آیا دوربین زیر نمایشگر Axon 20 5G نیز با مشکلات مشابهی مواجه خواهد بود یا خیر. همچنین ZTE تاکنون در مورد عرضه جهانی Axon 20 5G سخنی به میان نیاورده است و شاید این کمپانی تصمیم بگیرد اولین گوشی هوشمند با دوربین زیر نمایشگر خود را تنها در چین راه‌اندازی کند. بنابراین اگر خواهان یک تلفن هوشمند با دوربین زیر نمایشگر هستید. اما در چین زندگی نمی‌کنید، شاید باید برای تجربه این احساس اندکی بیشتر صبر کنید.

همچنین بخوانید:

چگونه مبارزه اپیک گیمز و اپل می‌تواند جنگ ضدانحصار را تغییر دهد

ویدیوی کالبدشکافی Mi 10 Ultra توسط شیائومی منتشر شد

مایکروسافت برای تصاحب تیک‌تاک باید با اوراکل به رقابت بپردازد

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا