فورتنایت

نیمار جونیور اواخر هفته به فورتنایت اضافه می‌شود

اپیک گیمز قبلاً اعلام کرده بود که نیمار جونیور به فورتنایت خواهد آمد و اکنون می‌دانیم که چه زمانی باید منتظر ورود او را به بازی باشیم.

در ماه مارس، اپیک گیمز سازنده و ناشر فورتنایت عنوان کرد که مرد مشهور و بازیکن تکنیکی دنیای فوتبای یعنی نیمار جونیور، فوتبالیست برزیلی و مهاجم پاری سن ژرمن به عنوان بخشی از محتویات چبتر 2، فصل 6 بازی این بازی اضافه خواهد شد، اما اطلاعات بیشتری ازجمله زمان دقیق حضور آن در بازی اعلام نکرد. این در حالی است که شرکت اپیک گیم چندی پیش تریلر شخصیت نیمار در بازی فورتنایت را منتشر کرد که در آن شاهد زمان حضور آن در این بازی بتل رویال هستیم. شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در اینجا مشاهده کنید.

اکنون، سازندگان با انتشار این تریلر مشخص کرده‌اند که نیمار جونیور در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) وارد بازی بتل رویال فورتنایت می‌شود و او چهار اسکین متفاوت در بازی خواهد داشت: دو اسکین بر اساس پیراهن‌های فوتبال، و دو اسکین دیگر که به نظر می‌رسد متعلق به یک اسپین آف Power Rangers هستند. همچنین با حضور او در بازی فورتنایت، شاهد اضافه شدن چالش‌های مختلفی به بازی هستیم. بازیکنان با کامل کردن این چالش‌ها می‌توانند ایموت، ست لباس، تصویر پس زمینه برای صفحات لودینگ بازی و موارد دیگری را آزاد کنند. در ادامه کاربران بتل‌پس بازی فورتنایت می‌توانند با انجام چالش‌های بیشتر از نیمار، به آیتم‌های بیشتری دسترسی داشته باشند. چلنج‌های اضافه شده به بازی عبارت‌اند از:

  • TALK TO AN ISLAND SOCCER PLAYER
  • COMPLETE 3 QUESTS FROM ISLAND SOCCER PLAYERS
  • COMPLETE 5 QUESTS FROM ISLAND SOCCER PLAYERS
  • DROP KICK THE SOCCER BALL TOY 500 METERS AS NEYMAR JR
  • SCORE A GOAL WITH THE SOCCER BALL TOY AS NEYMAR JR
  • ELIMINATE 3 OPPONENTS AS NEYMAR JR

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا