نینتندو

نینتندو استودیوی سازنده Luigi’s Mansion 3 را خریداری کرد

شرکت نینتندو با استودیو سازنده‌ی بازی Luigi’s Mansion 3 یعنی Next Level Games به توافق رسیده است و در آینده‌ی نزدیک به عنوان مالک این استودیو معرفی خواهد شد.

شرکت نینتندو اعلام کرد که برای بدست آوردن 100 درصد از سهام برجسته استودیو Next Level Games مستقر در ونکوور، کانادا توافق کرده است تا آن شرکت به طور کامل تصاحب کند. انتظار می‌رود این خرید در تاریخ 1 مارس (11 اسفند) بسته شود.

Next Level Games در گذشته تعدادی قابل توجه‌ای از بازی‌های نینتندو را توسعه‌داده است. این استودیو با ساخت بازی Super Mario Strikers برای کنسول گیم‌کیوب توانست خود را به‌عنوان یک بازی‌ساز خلاق معرفی کند. Mario Strikers Charged و بازی Punch-Out برای کنسول Wii، بازی Luigi’s Mansion: Dark Moon و Metroid Prime: Federation Force برای کنسول دستی 3DS و آخرین پروژه آن نیز بازی موفق Luigi’s Mansion 3 برای کاربران کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ بوده است.

در اینجا متن کامل خرید از طریق نینتندو آورده شده است:

Next Level Games یک شرکت تولید بازی‌های ویدیویی است که در ونکوور کانادا مستقر است. این شرکت نزدیک به دو دهه تجربه ساخت بازی‌های ویدیویی برای سیستم عامل‌های مختلف کنسول را در کارنامه دارد. اخیراً، Next Level Games به طور انحصاری با نینتندو در توسعه عناوین نرم‌افزاری برای سیستم‌های نینتندو 3DS و نینتندو سوییچ، از جمله عناوین سری بازی‌های ویدیویی مورد تحسین منتقد Luigi’s Mansion همکاری کرده است.

سهام Next Level Games در حال حاضر به طور کامل توسط صاحبان سهام و کارمندان آن نگهداری می‌شود. تعدادی از مدیران و مالکان آن اخیراً تشخیص داده‌اند که زمان فروش سهامشان مناسب است. بنابراین Next Level Games شروع به بررسی معاملات بالقوه فروش می‌کند. تکمیل Acquisition به منظور اطمینان از در دسترس بودن منابع توسعه Next Level Games برای نینتندو، از جمله تخصص توسعه و همچنین تسهیل بهبود پیش‌بینی شده در سرعت و کیفیت توسعه از طریق امکان برقراری ارتباط نزدیک‌تر و تبادل کارکنان با تیم توسعه دهنده نینتندو است.

انتظار می‌رود که قرارداد مربوطه در تاریخ 1 مارس 2021 بسته شود. منتظر رضایت کلیه شرایط و ضوابط مربوطه، از جمله تصویب سهامداران، تصویب قانونی تحت قانون سرمایه‌گذاری کانادا و سایر شرایط بسته شدن عادی هستیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا