Hellblade 2

نینجا تئوری به منظور تمرکز روی پروژه Hellblade 2 ، دیگر برای Bleeding Edge محتوا منتشر نمی‌کند

با اعلام رسمی نینجا تئوری، دیگر محتوای جدیدی برای Bleeding Edge منتشر نخواهد شد و این استودیو تمرکز خود را بر روی بازی Hellblade 2 می‌گذارد.

نینجا تئوری اعلام کرده است که این استودیو بر روی Senua’s Saga: Hellblade II ، Project Mara و The Insight Project تمرکز خواهد کرد. در نتیجه این استودیو Bleeding Edge را بدون هیچ‌گونه پشتیبانی و بروزرسانی محتوایی ترک می‌کند. صفحه‌ی رسمی توییتر Bleeding Edge اعلام کرد که این بازی دیگر بروزرسانی دریافت نخواهد کرد. اما بازی همچنان در پلتفرم‌های Xbox و PC به کار خود ادامه خواهد داد.

نینجا تئوری در بیانیه‌ی جدید خود گفت:

با تمرکز این استودیو بر روی پروژه‌های جدید (Saga Senua ، Project Mara و The Insight Project)، ما تصمیم گرفتیم هیچ محتوای جدیدی برای Bleeding Edge منتشر نکنیم. این بازی هنوز در Xbox و PC قابل اجرا است. ما از تمام طرفداران این بازی متشکریم. با یکدیگر [در بازی] تیم تشکیل دهید و هرج‌و‌مرج به پا کنید.

Bleeding Edge یک بازی جنگی سوم شخص است و بازیکنان در تیم‌های 4 نفره مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که در E3 2019 معرفی و در مارس 2020 منتشر شد. تریلر این بازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 در سال 2019 رونمایی شد و مایکروسافت فاش کرد که بازی در Unreal Engine 5 برای Xbox Series X/S ساخته خواهد شد. تریلر این بازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا