PlayStation Now

هزینه‌ی اشتراک سرویس PlayStation Now برای مدت زمان محدود به 1 دلار کاهش پیدا کرده است

سونی در جدیدترین اقدامات خود برای راضی نگه داشتن کاربران پلی‌استیشن و حتی جذب افراد جدید دست به کاهش هرینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی سرویس PlayStation Now به مبلغ 1 دلار زده است.

معمولاً برای دریافت اشتراک سرویس PlayStation Now کاربران باید ماهیانه مبلغ 9.99 دلار هزینه را کنند، اما سونی در حال ارائه پیشنهادی است که حتی با کمتر از این مبلغ می‌توانید اشتراک یک ماه را به دست آورید، اما در نظر داشته باشید که این امکان برای مدت زمان محدودی است و کاربران می‌توانند فقط و فقط با پرداخت 1 دلار اشتراک ماهانه‌ی این سرویس را دریافت کنند. قیمت اشتراک ماهیانه‌ی PlayStation Now که در وب‌سایت آن به‌طور معمول ۹.۹۹ دلار ذکر شده، در حال حاضر به‌صورت موقت به قیمت جدید تغییر پیدا کرده است. این پیشنهاد فقط تا 29 مارس 2021 (9 فروردین 1400) ادامه دارد، بنابراین اگر شما علاقه‌مند به استفاده از آن هستید، اکنون زمان آن است.

پیشنهاد PlayStation Now در سایت راه‌اندازی شده برای سرویس اشتراک PlayStation این هفته بدون سر و صدا زیاد ظاهر شد اما مورد توجه ناظران مانند Wario 64 قرار گرفت. همانطور که می‌دانید این پیشنهاد تا تاریخ 29 مارس پابرجا است و فقط برای مشترکان غیرفعال در دسترس است. این بدان معناست که اگر در گذشته به اشتراک سرویس PlayStation Now در آمده باشید، نمی‌توانید یک ماه دیگر را با پرداخت 1 دلار اضافه کنید. همچنین پس از خرید در این قیمت، مسئولیت لغو اشتراک خود را به عهده خواهید داشت وگرنه پس از انقضای آن و تمدید اشتراک، قیمت ماهانه 9.99 دلار از شما کسر می‌شود.

اگرچه که ورودی 1 دلاری برای داشتن اشتراک ماهانه اتفاق غیرمعمول برای این نوع سرویس‌ها نیست، اما سرویس PlayStation Now یکی از رقیبان اصلی برای Xbox Game Pass است که به طور معمول چنین تخفیفاتی را به مشترکین خود ارائه می‌دهد. در واقع، Xbox برای یک ماه سرویس Xbox Game Pass Ultimate را با قیمت 1 دلار در اختیار کاربران خود می‌گذاشت، همانطور که می‌دانید ایکس‌باکس گیم پس التیمیت دارای مزایای دو سرویس گیم پس و ایکس باکس لایو گلد است. قیمت اصلی این بسته فقط ماهیانه با مبلغ 14.99 دلار همراه است و همین امر آن را به یک پیشنهاد جذاب برای علاقه‌مندان به کنسول Xbox تبدیل کرده است که می خواهند از اشتراک خود بیشترین بهره را ببرند. PlayStation هیچ بسته رقابتی ارائه نمی‌دهد و PlayStation Plus و PlayStation Now را جدا از یکدیگر به فروش می‌رساند.

سونی اخیراً اقداماتی را در جهت رقابت با مایکروسافت انجام داده است، برای مثال در صورت خرید اشتراک 12 ماهه سرویس PlayStation Now یا PlayStation Plus، به مردم 15 دلار اعتبار PSN بازپرداخت ‌می‌کند. همچنین در راستای پیروی از برنامه جدید سونی که به نام Play at Home شناخته می‌شود، این شرکت اخیراً 10 بازی از جمله Horizon Zero Dawn را برای بارگیری همه کاربران PlayStation 4 رایگان کرده است و برای دریافت آن‌ها حتی نیازی به اشتراک PlayStation Plus نخواهید داشت. همچنین پس از دریافت این بازی‌ها و اضافه کردنشان به کتابخاته‌ی شخصی خود، آن‌ها برای همیشه متعلق به شما خواهند بود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا