پلی‌استیشن

همکاری جدیدی بین پلی‌استیشن و دیسکورد شروع شد

سرویس ارتباطی محبوب دیسکرود از اوایل سال آینده (2022) با تجربه‌ی آنلاین شما در پلی‌استیشن ادغام می‌شوند و با بهترین شکل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بلاگ رسمی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نوشت: «از سال ۲۰۲۲ میلادی به بعد، سرویس ارتباطی محبوب دیسکورد با تجربه‌ی آنلاین همیشگی شما در پلی‌استیشن ترکیب می‌شود». جیم رایان، رئیس و مدیرعامل برند پلی‌استیشن شرکت سونی در این‌باره می‌گوید: «ما در PlayStation به طور مداوم به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا بازیکنان در سراسر جهان را قادر به برقراری ارتباط بهتر با یکدیگر، ایجاد دوستی و جوامع جدید و به اشتراک گذاشتن تجربیات سرگرم کننده و خاطرات ماندگار کنیم. با همین دلیل است که ما وارد همکاری با دیسکورد شده است؛ پلتفرم محبوب گیمرها که ماهانه بیشتر از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد.»

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود می‌گوید: «تیم‌های ما با هم در حال انجام کار سختی هستند که Discord را با تجربه آنلاین و بازی شما در شبکه پلی‌استیشن ارتباط می‌دهند. هدف ما این است که از اوایل سال آینده دیسکورد و پلی‌استیشن نتورک چه روی کنسول و چه روی موبایل به نزدیک‌ترین حالت ممکن به یکدیگر برسند، همچنین به دوستان، گروه‌ها و انجمن‌ها اجازه می‌دهیم هنگام بازی با هم راحت‌تر از قبل ارتباط برقرار کنند، لذت ببرند و با هم وقت بگذرانند.
کار با شرکای بزرگ برای ارائه دادن تجربیات تازه به طرفداران ما همیشه یک امتیاز است و در ماه‌های آینده چیزهای بیشتری در این رابطه با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.»

جیم رایان می‌گوید که در صحبت با سازندگان دیسکورد، مجذوب علاقه‌ی آن‌ها به ویدیوگیم شد و اعتقاد دارد که دو تیم پلی‌استیشن سونی و دیکسورد با دنبال کردن علاقه‌ای مشترک به‌دنبال برقراری اتصال بهتر بین بازیکن‌ها هستند. او همچنین تایید کرد که شرکت سونی مقداری در دیسکورد سرمایه‌گذاری کرد تا این همکاری جدید به بهترین شکل جلو برود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا