هواوی

هواوی شایعات مربوط به قطع همکاری با شرکت لایکا را تکذیب کرد

اوایل امروز افشاگر شناخته شده توییتر “Digital Chat Station” مدعی شد همکاری هواوی با شرکت لایکا به اتمام رسیده و چندین کمپانی چینی درنظر دارند بجای لایکا وظیفه تامین قطعات دوربین هواوی را برعهده گیرند. اما این خبر بلافاصله توسط هواوی تکذیب شد و سخنگوی این شرکت نیز “این خبر کاملا جعلی” خواند. موضوع به همین‌جا ختم نشد و لایکا نیز در بیانیه‌ای اظهار کرد “هیچ اطلاعی در مورد قطع همکاری [با هواوی] ندارد.”

افشاگر Digital Chat Station بیشتر به منظور انتشار اطاعات تلفن‌های هوشمند و محصولات معرفی نشده شناخته می‌شود. اما به نظر می‌رسد در این مورد به خصوص اطاعات نادرستی از سوی منبع خود دریافت کرده است. این افشاگر حتی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده بود که چند شرکت چینی می‌خواهند بجای این تولیدکننده آلمانی با هواوی همکاری کنند.

هواوی

هواوی و لایکا برای نخستین‌بار در سال 2016 و برای تلفن هوشمند پی‌9 (Huawei P9) همکاری خود را آغاز کردند. این کمپانی تولیدکننده تجهزات دوربین در زمینه پردازش تصویر، طراحی رابط کاربری (UI) و ماژول دوربین با هواوی همکاری داشته است. از آن زمان تاکنون ما روی چیدمان دوربین پرچمدارهای هواوی لوگوی برند لایکا را مشاهده می‌کنیم. این غول فناری چینی با همکاری لایکا توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در زمینه عکاسی تبدیل شود.

هواوی پی‌9 نسختین تلفن هوشمند هواوی با چیدمان دوربین دوگانه (شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 12 مگاپیکسلی مونوکروم) محسوب می‌شد. از دیگر دستگاه‌های خارق‌العاده‌ای که این غول فناوری چینی توانسته با همکاری لایکا تولید کند، می‌توانیم به سری پی‌20 (Huawei P20) اشاره کنیم. این گوشی هوشمند نسل جدیدی از حالت شب را در اختیار کاربران قرار داد. پی‌30 (Huawei P30) نیز به منظور بهبود عملکرد در شرایط نوری کم از حسگر RYYB سونی بهره می‌برد. جدیدترین تلفن هوشمند هواوی، میت 40 (Huawei Mate 40)، نیز در بررسی‌های صورت گرفته موفق به ثبت تصاویر خارق‌العاده‌ای شده است. بنابراین انتظار می‌رود با ادامه همکاری با لایکا، پرچمداران آینده این شرکت نیز این روند را ادامه دهند.

همچنین بخوانید:

هواوی به طور رسمی فروش برند تجاری آنر را تایید کرد

فضاپیمای کرو دراگون توانست با موفقیت چهار خدمه خود را به ایستگاه فضایی منتقل کند

اسپیس ایکس در نخستین ماموریت خود توانست خدمه‌اش را با موفقیت به فضا پرتاب کند

منبع: androidauthority | gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا