هواوی P50 Pocket معرفی شد

هواوی P50 Pocket معرفی شد

هواوی P50 Pocket سرانجام امروز و در جریان رویداد 23 دسامبر به طور رسمی معرفی شد. این دستگاه که اولین گوشی تاشو هواوی با طراحی صدفی به حساب می‌آید، به یک نمایشگر خارجی 1 اینچی دایره‌ای شکل برای دسترسی سریعتر به اعلان‌ها و ویجت‌ها بهره مجهز شده است.

هواوی امروز با برگزاری رویداد 23 دسامبر از P50 Pocket و برخی دیگر از محصولات خود رونمای کرد. جدیدترین گوشی تاشو غول فناوری چینی از طراحی صدفی همانند Galaxy Z Flip و یک صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچ OLED با نسبت تصویر 21:9 و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. این گوشی با وزن 190 گرمی و ضخامت 7.2 میلی‌متری در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس با وزن 238 گرم و ضخامت 7.65 میلی‌متر دستگاه به مراتب سبک و خوش‌دست‌تری به حساب می‌آید. گفتنی است به دلیل تحریم‌های صورت گرفته از سوی ایالات متحده علیه هواوی، امکان استفاده از فناوری امریکایی از جمله سیستم عامل اندروید گوگل در محصولات این شرکت وجود ندارد؛ بنابراین این تولیدکننده چینی جدیدترین گوشی تاشو خود را با سیستم عامل اختصاصی Harmony OS 2 روانه بازار کرده است.

P50 Pocket به پیکربندی دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین 32 مگاپیکسلی فوق طیف مجهز شده که طبق گفته هواوی می‌تواند گستره وسیعی از رنگ‌ها را ثبت کند. همچنین یک سوراخ پانچ برای قرارگیری دوربین سلفی نیز در پنل جلویی تعبیه شده است. اما هواوی خاطر نشان می‌کند طراحی تاشو و صفحه نمایش خارجی دایره‌ای شکل 1 اینچی دستگاه امکان استفاده از دوربین اصلی به منظور ثبت تصاویر سلفی را آسان‌تر می‌کند. غول فناوری چینی از نمایشگر خارجی 1 اینچی که علاوه بر نمایش اعلان‌ها و زمان می‌تواند برای کنترل موسیقی، مسیریابی، نمایش ویجت‌ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان یکی از جذابیت‌های بصری P50 Pocket یاد می‌کند. به عنوان مثال اگر از دستگاه برای مسیریابی در شهر استفاده کنید، نمایشگر خارجی مسیر را گام به گام برایتان نشان می‌دهد، این درحالی است که برای بازبینی موقعیت‌تان باید از صفحه نمایش 6.9 اینچی استفاده کنید.

هواوی P50 Pocket معرفی شد

هواوی P50 Pocket همچنین به یک لولای جدید مجهز شده که هنگام تا شدن هیچ‌گونه فاصله‌ای میان صفحه نمایش‌ها باقی نمی‌گذارد. این درحالی است که دستگاه‌هایی مانند Galaxy Z Flip3 سامسونگ هنگام تا شدن اندکی فاصله بین پنل‌هایش ایجاد می‌شود. اولین گوشی تاشو هواوی همچنین به قابلیت تشخصی چهره در نمایشگر داخلی و خارجی و حسگر شناسایی انگشت کناری مجهز شده است – قابلیتی که در دوران همه‌گیری کووید-19 که بسیاری از کاربران از ماسک استفاده می‌کند، بسیار مفید خواهد بود. نسخه پایه P50 Pocket با پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با قیمت‌گذاری 8.988 یوان (1.400 دلار) روانه بازار خواهد شد. نسخه پریمیوم دستگاه نیز با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با برچسب قیمت 10.988 یوان (1.700 دلار) به فروش خواهد رسید. گفتنی است نسخه استاندارد در رنگ‌های سفید و مشکی و نسخه پریمیوم در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید علاوه بر P50 Pocket که در رویداد 23 دسامبر معرفی شد، هواوی از سایر محصولات خود شامل ساعت هوشمند Watch D و عینک هوشمند مجهز به سیستم عامل Harmony OS 2 نیز رونمایی کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا