واتس‌اپ

واتس‌اپ امکان ارسال ویدیوها و تصاویر با “بهترین کیفیت” را فراهم می‌کند

نسخه آینده واتس‌اپ کنترل بیشتری بر میزان فشرده‌سازی صورت گرفته بر ویدیوها و تصاویر را برای کاربران به ارمغان می‌آرود. به گزارش WABetaInfo دو قابلیت مورد بحث در مرحله توسعه برای اپلیکیشن‌ها اندرویدی قرار داشته و هنگام ارسال ویدیو و تصاویر سه گزینه فشرده‌سازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که شامل “خودکار / Auto”، “بهترین کیفیت / Best quality” و “صرفه‌جویی داده / Data saver” می‌باشد.

چنانچه ویژگی جدید واتس‌اپ در چنین قالبی منتشر شود، می‌تواند امکان فشرده‌سازی بیشتر روی فایل‌های چند رسانه‌ای را برای کاربرانی که نگران سرعت یا حجم اینترنت‌شان هستند، فراهم کند یا حتی به منظور اطمینان از ارسال ویدیوها و تصاویر با بهترین کیفیت ممکن میزان فشرده‌سازی را کاهش دهد. اما در حال حاضر ما به شما توصیه می‌کنیم از فشرده‌سازی واتس‌اپ استفاده نکنید؛ زیرا، این قابلیت پسوند فایل‌ها را به منظور ارسال آنها به صورت سند (نه به عنوان یک فایل چند رسانه‌ای) تغییر می‌دهد. شما می‌توانید نحوه استفاده از قابلیت آینده واتس‌اپ را از طریق تصاویر زیر که توسط وبسایت Next Web منتشر شده است، مشاهده کنید:

در حال حاضر واتس‌اپ از بیان زمان دقیق انتشار این قابلیت جدید سرباز می‌زند و گزارش WABetaInfo نیز به وضوح به برنامه توسعه اندروید (نه iOS) این ویژگی اشاره می‌کند. اما باتوجه به اینکه قابلیت مذکور ویژگی‌ای مشترک بین تمامی اپلیکیشن‌های این شبکه اجتماعی می‌باشد، توسعه نسخه iOS آن نباید با فاصله زمانی چندانی در اختیار کاربران قرار گیرد. قابلیت کنترل کیفیت تصاویر و ویدیوها نیز به لیست ویژگی‌های منتشر نشده در واتس‌اپ که توسط WABetaInfo توسعه‌یافته، می‌پیوندد. یکی از برترین قابلیت‌های توسعه‌یافته توسط WABetaInfo پشتیبانی از چندین دستگاه بود که امکان دسترسی به حساب کاربری واتس‌اپ شما را از طریق چند دستگاه گوناگون و بدون نیاز به انجام مراحل احراز هویت فراهم می‌آورد. یکی از توسعه‌دهندگان این قابلیت گزارش داده است که ویژگی مورد بحث از سال گذشته در حال توسعه بوده و اخیراً مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک، نیز تأکید کرده است که این قابلیت بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا