وان پلاس Nord از دوربین سلفی اولتراواید با زاویه دید 106 درجه‌ بهره خواهد برد

وان پلاس Nord از دوربین سلفی اولتراواید با زاویه دید 106 درجه‌ بهره خواهد برد

هولدرها بخشی جدایی ناپذیر از تلفن‌ها هوشمند محسوب می‌شوند. زمانی را به خاطر بیاورید که قصد دارید یک سلفی خوب از خود بگیرید، بدون شک به یک هولدر نیاز خواهید داشت. درست است که برخی از افراد هنگام استفاده از این وسیله خود را به کشتن داده‌اند اما هنوز هم برخی کاربران به آن نیاز دارند. وان پلاس Nord شما از این وسیله پردردسر بی‌‌نیاز می‌کند.

خوشبختانه وان پلاس این مشکل را بر طرف کرده و در Nord برای اولین بار از یک دوربین سلفی دوگانه بهره گرفته است. با خرید این تلفن هوشمند شما دیگری نیازی به هولدرها عذاب‌آور نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از لنز اولتراوید تصاویر سلفی خارق العاده‌ای ثبت کنید.

Nord اولین تلفن هوشمند وان پلاس خواهد بود که از ماژول ثانویه در دوربین سلفی خود بهره می‌برد. دوربین دوم یک لنز اولتراواید با زاویه دید 105 درجه خواهد بود. این موضوع در تیزری که در صفحه اینستاگرام Nord منتشر شده قابل مشاهده است.

وان پلاس Nord از دوربین سلفی اولتراواید با زاویه دید 106 درجه‌ بهره خواهد برد

مشخصات دوربین

طبق اطلاعات منتشر شده، لنز اولتراوید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این درحالی است که دوربین سلفی اصلی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت دستگاه نیز یک آرایش مربعی محل قرارگیری دوربین چهارگانه دستگاه که شامل سنسور 48 مگاپیکسلی واید، سنسور 8 مگاپیگسلی اولتراواید، سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و سنسور 5 مگاپیگسلی عمق تصویر است، می‌باشد. این جزئیات هنوز به طور رسمی توسط وان پلاس تائید نشده است، بنابراین باید تا زمان معرفی رسمی دستگاه در21 جولای (31 تیر) صبر کینم. لازم به ذکر است که این کمپانی در این رویداد از OnePlus Buds نیز پرده‌برداری خواهد کرد.

پانویس: وان در ویدیویی که در صفحه Nord منتشر کرد، اظهار داشت که سالانه 3000 نفر برای ثبت تصاویر سلفی در مناطق خطرناک جان خود را از دست می‌دهند. این آمار را باور نکنید. طبق مطالعاتی که بین اکنبر (مهر و آبان) 2011 تا نوامبر (آبان و آذر) 2017 انجام گرفت، تنها 259 نفر بر اثر سلفی جان خود را از دست دادند. با این حال لطفا مراقب قدم‌ها خود باشید.

همچنین بخوانید:

گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را منتشر کرد

فناوری شارژ سریع 120 وات iQOO معرفی شد، 100 درصد شارژ تنها در 15 دقیقه

گواهینامه باتری سری iPhone 12 ثبت شد، منتظر فناوری شارژ سریع 20 وات باشید

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا