وان پلاس Nord در GeekBench مشاهده شد

وان پلاس Nord در پلتفرم GeekBench مشاهده شد

وان پلاس قرار است در تاریخ31 تیر (21 جولای) از تلفن هوشمند Nord خود پرده‌برداری کند. با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به زمان رویداد هستیم، از طریق منابع رسمی و افشاگرها، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی فاش می‌شود. امروز خبر رسیده است که وان پلاس Nord آزمایش GeekBench را سپری کرده است.

مشخصات

در این لیست نام مدل دستگاه OnePlus AC2003 ذکر شده است. این لیست از چند ماه پیش در پایگاه داده GeekBench وجود داشت. اما طی چند روز گذشته تعداد لیست‌هایی که با این نام در پایگاه داده به چشم می‌خورد، افزایش یافته است. نتایج عملکرد تراشه نیز مطابق انتظارات و مشابه چیزی بود که ما از Snapdragon 765G انتظار داشتیم. استفاده از این پردازنده در وان پلاس Nord قبلا تایید شده بود. تمام لیست‌ها AC2003 شامل مادربورد لیتو (lito)، فرکانس پردازش پایه 1.8 گیگاهرتز و 12 گیگابایت رم می‌باشند.

وان پلاس Nord در GeekBench مشاهده شد

اما در حال حاضر یک تلفن هوشمند دیگر از وان پلاس با شماره مدل BE2028 نیز در پایگاه داده GeekBench وجود دارد. در این دستگاه نیز مادربورد لیتو (lito) کار گذاشته شده است، اما فرکانس پردازش پایه (1.7 گیگاهرتز) و شناسه متفاوت می‌باشد. این گوشی همچنین در بخش عملکرد چند هسته‌ای امتیاز کمتری نسبت به Nord کسب کرده است اما در عملکرد تک هسته‌ای دست کمی از برادر بزرگتر خود ندارد.

این می‌تواند به این معنا باشد که وان پلاس در کنار Nord از یک دستگاه دیگر نیز رونمایی خواهد کرد و فعلا سعی در مخفی نگه داشتن آن دارد. همچنین این احتمال وجود دارد که تلفن هوشمند BE2028 در تاریخ دیگری معرفی شود. تنها اطلاعات ما از دستگاه به تراشه Snapdragon 690 و 6 گیگابایت رم محدود می‌شود. از طرف دیگر ممکن است این فقط یک نمونه اولیه و محافظه‌کار از Nord بوده باشد. به هر حال برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر باید تا 10 روز دیگر صبر کنیم.

همچنین بخوانید:

به گزارش رسانه‌ها کره‌ای، Galaxy Note 20 و +Note 20 از سری Note 10 ارزان‌تر خواهند بود

گوگل نسخه دوم بتا اندروید 11 را منتشر کرد، نسخه نهایی 18 شهریور در دسترس خواهد بود

ویدیو رسمی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G منتشر شد

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا