PlayStation 5

وبسایت PlayStation 5 راه‌اندازی شده اما اطلاعات جدیدی در دست نیست

کنسول PlayStation 5 تا اواخر سال جاری عرضه نمی‌شود، اما اکنون یک وبسایت برای کنسول بازی ویدیویی نسل بعد سونی وجود دارد. درحالی که هیچ اطلاعات جدیدی ارائه نشده است. این سایت “تعطیلات 2020” را به عنوان تاریخ عرضه PS5 مشخص کرده است.

در این سایت آمده است: “ما برخی از ویژگی‌ها باور نکردنی که می‌توانید از PlayStation 5 انتظار داشته باشید، به اشتراک گذاشتیم. اما هنوز کاملاً برای پرده‌برداری از کنسول نسل بعدی PlayStation آماده نیستیم. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به PlayStation 5 از جمله تاریخ عرضه، قیمت و فهرست بازی‌ها در لینک زیر ثبت نام کنید.”

سونی سخت افزار نسل بعدی PlayStation خود را در ماه آوریل اعلام کرد و نسخه آزمایشی را در ماه مه ارائه داد.
از آن زمان تاکنون اطلاعاتی در مورد این دستگاه منتشر شده است از جمله تاریخ عرضه آن که طبق گفته‌ها “تعطیلات 2020” خواهد بود.
 انتظار می‌رود PlayStation جدید دارای گرافیکی بهبود یافته باشد و تغییراتی در نحوه استفاده از فضای ذخیره سازی ایجاد کند. یک پیشرانه در حالت جامد جدید باید سبب افزایش سرعت بازی‌ها و کاهش زمان بارگذاری شود.
PS5 همچنین در حال بدست آوردن کنترلر جدیدی است که برای جبران احساس قدیمی “رامبل”، بازخورد “هاپیتیک” را اتخاذ خواهد کرد.
چیزی که هنوز ما نمی‌دانیم قیمت این دستگاه است. PlayStation 4 در سال 2014 با قیمت 399 دلار عرضه شد، PlayStation 4 Pro نیز در سال 2016 با همان قیمت معرفی شد.

منبع: cnet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا