Pixle

وقت آن رسیده است تا گوشی های Pixle گوگل را جدی بگیریم

گوگل به درستی با Pixle 3a برخورد کرد. این گوشی دارای دوربین های عالی، عملکرد قابل اعتماد، عمر باتری قابل احترام و نرم افزار هوشمندانه است.

مهترین نکته قیمت آن است که در حدود 400 دلار می باشد و نصف نسخه اصلی آن است. این فرمول، ویژگی های قانع کننده ای را در قیمت نسبتا پایین عرضه می کند. گوگل اعلام کرد فروش Pixle در این سه ماهه دو برابر سال گذشته بود است. البته، همه این پیشرفت ها را نمی توان به Pixle 3a نسبت داد و گوگل نیز این موضوع را انکار نکرده است. Pixle 3s به فروش خوبی در مدت زمان کوتاهی که عرضه شده رسیده است که می تواند به افزایش تعداد رانندگان کمک کند. اما این تقریبا بی نظیر است: این شرکت به سادگی و با ارائه گزینه های بیشتر و قیمت پایین تر گوشی ها بیشتری را به فروش می رساند. با این حال، فقط قیمت مقرون به صرفه نیست. Pixle 3a شرایط زیادی را نیز برای کاهش قیمت فراهم نمی کند. Pixle 3a دارای صفحه نمایش OLED کوچکتر و با رزولوشن پایینتر و پردازنده کندتر از Pixle 3 است و مقاومت در برابر آب و دوربین جلو خود را از دست داده است. اما مقایسه آن با iphone XR، که وزن بیشتری دارد و دارای پانل LCD کمتری نسبت به XS Retina OLED است. XR همچنین دومین دوربین عقب خود را نیز از دست داده است. گوگل به هیچ وجه اولین کسی نیست که گوشی های با کیفیت متوسط ​​را با قیمت های پایین تر ارائه می کند، اما رویکرد آن منحصر به فرد است. برای تهیه سخت افزار کم و پیشرفته مانند پردازنده ی آهسته تر و کمبود ویژوال هسته پیکسل، این شرکت نرم افزار خود را بهینه سازی کرد تا UI Pixle 3a و برنامه دوربین به اندازه Pixel 3 احساس سریع بودن بدهد. سایر سازندگان گوشی سعی کرده اند مشابه تکنیک ها را انجام دهند، اما گوگل ثابت کرده است که قهرمان بی قید و شرط در این عرصه است. فقط به ویژگی های دستیارهایی نظیر Duplex و Call Screening نگاه کنید، یا اینکه دوربین Pixel 3 با یک لنز چه تصاویری می گیرد. برخی از ویژگی های جاه طلبانه گوگل مانند دستیار فوق العاده سریع یا AR در Maps، برای اولین بار به پیکسل ها نیز می رسند.

نرم افزارها مانند عضله ها گوگل هستند که می تواند انعطاف پذیری و شایستگی گوگل را حفظ کند. یکی دیگر از روش هایی که سازندگان تلفن های اقتصادی سعی در انجام آن دارند، ارائه مستقیم محصول به مصرف کنندگان به جای ارائه به کمپین های تبلیغاتی گران قیمت است. گوگل در تلاش است تا حفره های احتمالی سخت افزار را ببندد، Pixle 3a یک پیام قدرتمند از توانایی منحصر به فرد این شرکت در بالاترین حد سخت افزار است. با استفاده از تلفن ارزان تر، گوگل نیز توانست ثابت کند که می تواند راه اندازی یک محصول را به طور منظم انجام دهد. زمانی که Pixel 3a راه اندازی شد، اندروید پای ماه ها بود که به طور عمومی در دسترس بود، این دستگاه مشکلات کمتری در رابطه با ارتقا سیستم عامل در مقایسه با برادر پرچم دار خود داشت. در صنعتی که چگونه به نظر رسیدن سخت افزار گوشی های هوشمند حل شده است و در حال حاضر به foldables نگاه می کند. مطمئنا چیزهایی مانند Galaxy Fold و Huawei Mate X جذاب و جدید هستند اما کمبود های ذاتی آنها، اشکالات اجتناب ناپذیر و قیمت گذاری بیش از حد به این معنی است که گسترش آنها برای سال ها زیادی نیست. در همین حال، گوگل ثابت می کند که می تواند با با نرم افزار هوشمندانه خود رهبران بازار مانند سامسونگ و اپل را به چالش بکشاند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا