Samsung Galaxy Z Flip 5G shown off from multiple angles in new video

ویدیو رسمی سامسونگ Galaxy Z Flip 5G منتشر شد

هفته گذشته اولین تصاویر رسمی از Galaxy Z Flip 5G منتشر شد. اکنون نیز Evan Blass در صفحه توییتر خود یک ویدیو به اشتراک گذاشته است که رنگ برنز رازگونه (Mystic Bronze) این تلفن هوشمند را از زاویه‌ها مختلف نشان می‌دهد.

متاسفانه این ویدیو هیچ اطلاعات جدیدی در مورد Z Flip 5G در اختیار ما قرار نمی‌دهد. اما با تشکر از TENAA ما می‌دانیم که این تلفن هوشمند به غیر از تراشه نسبت به مدل پایه تغییری نخواهد داشت. این مورد توسط مکس وینباخ (Max Weinbach) نیز تایید شده است، این افشاگر اظهار داشت که بزرگترین تفاوت بین نسخه 4G و 5G سامسونگ Galaxy Z Flip 5G تراشه است. جایی که در نسخه اول از چیپست +Snapdragon 855 و در نسخه دوم از +Snapdragon 865 استفاده خواهد شد.

طبق گفته TENAA سامسونگ Galaxy Z Flip 5G از یک دوربین دوگانه شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 10 مگاپیکسلی بهره خواهد بود. این در حالی است که مدل 4G از دو لنز 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این حال مکس وینباخ طبق اطلاعات عمومی منتشر شده ادعا می‌کند که مدل 5G نیز از دو دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اما هنوز هم ممکن است سامسونگ لنز دوم این دستگاه را از 12 به 10 مگاپیکسل کاهش دهد.

وینباخ ادعا می‌کند که Z Flip 5G از مدل اولیه 0.5 میلی‌متر نازک‌تر و 0.1 میلی‌متر بلندتر خواهد بود.

انتظار می‌رود Galaxy Z Flip 5G در رویداد Unpacked که در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) برگزار می‌شود، به همزاه سری Note 20 رونمایی شود.

همچنین بخوانید:

شیائومی طراحی یک تلفن هوشمند با دو نمایشگر و یک مگا دوربین را به ثبت رساند

نسخه بتا iOS 14 و iPadOS 14 برای ارزیابی عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت

اولین ویدیو از سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra منتشر شد

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا