گیم‌پلی Gran Turismo 7

ویدیو گیم‌پلی Gran Turismo 7 گرافیک خیره‌کننده‌ی آن را به نمایش می‌گذارد

به‌تازگی ویدیو گیم‌پلی Gran Turismo 7 منتشر شد که در آن گرافیک خیره‌کننده این بازی ریسینگ به نمایش گذاشته شده است.

سونی و Polyphony Digital پیش از عرضه Gran Turismo 7، تبلیغات گسترده‌ای را برای افزایش توجهات به این بازی انجام داده و اطلاعات زیادی را از گیم‌پلی و جزئیات آن منتشر کرده‌اند که بسیار مورد استقبال طرفداران سبک ریسینگ قرار گرفته است. Polyphony Digital تعهد شدیدی به اصالت، شبیه‌سازی و فرهنگ خودرو دارد اما یکی دیگر از نقاط قوت بازی که بر کسی پوشیده نیست، بی‌شک جلوه بصری و گرافیک خیره‌کننده آن است. حال به‌تازگی رسانه گیم اینفورمر ویدیویی 15 دقیقه‌ای از گیم‌پلی Gran Turismo 7 منتشر کرده است که در آن قدت گرافیکی بازی به نمایش گذشته است که می‌توانید آن را در لینک یوتوب مشاهده کنید.

در تصاویر جدید که از ویدیو گیم‌پلی Gran Turismo 7 که توسط رسانه‌ گیم اینفورمر آپلود شده، این بازی ریسینگ همچنان عالی به نظر می‌رسد. در جریان این ویدیو 15 دقیقه‌ای چندین ماشین و مسیر مسابقه‌ای به نمایش درآمد، همچنین اعضای تیم تحریریه‌ی گیم‌ اینفورمر به تشریح حالت‌ها و بخش‌های مختلف بازی می‌پردازند. عکس‌برداری‌های پرجزئیات در Scapes، بخش GT Cafe که برای اولین‌بار در این نسخه به بازی اضافه شده، از جمله مواردی هستند که در این ویدیو قابل مشاهده است.

کاربران در بازی Gran Turismo 7 به بیش از 420 خودرو 90 مسیر مسابقه در بازی Gran Turismo 7 دسترسی خواهند داشت. اعداد و ارقام گفته شده نشان از بهبود وضعیت این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی این مجموعه می‌دهد. البته در نظر داشته باشید که پشتیبانی سونی از بازی Gran Turismo 7 می‌تواند تعداد خودروها، مسیرها و حالات مختلف هر مسیر را افزایش دهد. برخورداری از گرافیک فنی عالی تنها نکته‌ی مثبتی نیست که این عنوان به‌لطف استفاده از قدرت پلی‌استیشن 5 به‌دست می‌آورد، بلکه سازندگان از قابلیت‌های خاص دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی هم بهره برده‌اند.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس 2022 (13 اسفند)، برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. کسانی که تا قبل از زمان انتشار این عنوان آن را پیش‌خرید کنند از مجموعه‌ای از جوایز و آیتم‌های آن بهره‌مند می‌شوند.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا