ویندوز 11

ویندوز 11 یک بروزرسانی رایگان خواهد بود

مایکروسافت سرانجام روز پنجشنبه به طور رسمی از ویندوز 11 رونمایی کرد. بروزرسانی جدید سیستم عامل محبوب ردموندی‌ها پس از سالها انتظار و افشاهای بزرگ درنهایت با غافلگیری‌های بسیاری از جمله اپ‌استور جدید، قابلیت Snap Layout و پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی معرفی شد.

اما شاید بهترین خبر در مورد ویندوز 10، دریافت بروزرسانی رایگان این سیستم عامل برای کاربران ویندوز 10 باشد. بنابراین، تمام آنچه شما نیاز خواهید داشت، یک رایانه شخصی است که از حداقل سخت‌افزار مورد نیاز ویندوز 11 برخوردار باشد که در حال حاضر شامل یک پردازنده مرکزی 64 بیتی، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌باشد. این سیستم عامل جدید از طریق Windows Update و مشابه دریافت بروزرسانی‌های ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ویندوز 11
رابط کاربری جدید ویندوز 11 / Photo By Microsoft

ویندوز 11 شامل رابط کاربری جدید همراه با تغییرات اساسی منوی استارت، بهبود عملکرد و بروزرسانی قابلیت چندوظیفه‌گی می‌باشد. این سیستم عامل جدید حتی از طریق اپ‌استور آمازون به اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز دسترسی خواهد داشت. ما انتظار داشتیم مایکروسافت برای بروزرسانی جدید هزینه‌ای را از کاربران دریافت کند، خصوصاً اینکه ردموندی‌ها بیشترین درآمد ویندوز خود را از فروش مجوزهای تجاری بدست می‌آورند. با این حال، انتشار رایگان بروزرسانی ویندوز 11 برای کاربران نسخه قبلی این سیستم عامل یک خبر خوشحال‌کننده به حساب می‌آید. درحالی که مایکروسافت هنوز زمان دقیقی برای عرضه گسترده بروزرسانی جدید خود اعلام نکرده است. اما این شرکت می‌گوید:”ویندوز 11 از طریق یک بروزرسانی رایگان در اختیار کاربران قانونی ویندوز 10 قرار می‌گیرد؛ در مورد رایانه‌های جدید نیز [این موضوع] از تعطیلات پیش‌رو [میلادی] آغاز خواهد شد.”

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا