پابجی موبایل با بروزرسانی 1.0 برای مسابقات esports آماده خواهد شد

پابجی موبایل با بروزرسانی 1.0 برای مسابقات esports آماده خواهد شد

اگرچه بازی پابجی (Playerunknown’s Battlegrounds یا PUBG) با الهام از flashier battle royale games روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده است. اما نسخه موبایل این بازی بتل رویال یکی از موفق‌ترین و بزرگترین بازی‌ها کره زمین محسوب می‌شود. بروزرسانی 1.0 نیز که قرار است در آینده‌ای نزدیک در اختیار کاربران قرار بگیرد، نویدبخش بهبودهای قابل توجه در بخش عملکرد و ارائه سایر مزایا کاربردی می‌باشد و زمینه را برای مسابقات 2 میلیون دلاری esports که قرار است در نوامبر (آبان و آذر) برگزار شود، مهیا خواهد کرد.

تیم پابجی موبایل که یکی از شرکت‌های تابعه تنسنت، غول فناوری و بازی چینی، به حساب می‌آیند در بیانیه‌‌ای می‌گوید بروزرسانی 1.0 برای انتشار در تاریخ 8 سپتامبر (18 شهریور) برنامه‌ریزی شده و بسته به نوع دستگاهی که در آن بازی می‌کنید، افزایش نرخ فریم 30 تا 76 درصدی را تجربه خواهید کرد. این بازی همچنین تغییرات طراحی و بصری اساسی‌ای را نیز به خود دیده است، از جمله پیشرفت‌هایی در صفحه اصلی بازی و طراحی مجدد چتر نجات، اسپرینت و سایر حرکت‌های درون بازی.

بروزرسانی 1.0 پابجی موبایل در تاریخ 18 شهریور عرضه می‌شود

تیم پابجی موبایل در بیانیه‌ای مطبوعاتی اظهار داشت:”ذرات، دود، انفجار هوا، گرگرفتگی و افروده شدن قابلیت اثر متقابل دامنه هر سکانس از بازی را واقعی‌تر می‌کند. ارتقا سیستم روشنایی و کیفیت بافت‌ها نیز سبب زنده به نظر رسیدن پوشش گیاهی، هوا و آب می‌شود. همچنین مدل‌ها و کیفیت بافت‌ها نیز بهبود یافته‌‌اند تا احساسی نزدیک به واقعیت و تجربه‌ای با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهند.”

از ماه نوامبر(آبان و آذر)، مراسم PUBG Mobile’s esports میزبان ترکیبی از لیگ جهانی و رویداد قهرمانی جهان خواهد بود که با عنوان مسابقات جهانی پابجی موبایل ( PUBG Mobile Global Championship) شناخته می‌شود و تمام بازیکنان حرفه‌ای از امریکا، اروپا، جنوب آسیا، جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه و چین را گرد هم می‌آورد تا برای جایزه 2 میلیون دلاری با هم به رقابت بپردازند. تیم پابجی می‎‌گوید “به دلیل همه‌گیری جهانی کووید_19 امکان لغو مسابقات PUBG Mobile Global Championship season zero نیز وجود دارد. اما اگر برگزاری این رویداد تهدیدی برای سلامتی افراد به همراه نداشته باشد؛ لیگ در اواخر نوامبر (آبان و آذر) و در چندین استودیو برگزار خواهد شد. “

از زمان انتشار پابجی موبایل در سال 2018، این بازی بتل رویال به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های این سیاره تبدیل شده است. این رشد خارق‌العاده تنها به نسخه موبایلی پابجی محدود نمی‌شود و طبق آمار و ارقام منتشر شده از سوی مؤسسه Sensor Tower، نسخه PC این بازی در سال گذشته درآمد 1.3 میلیارد دلاری را تجربه کرده است که فراتر از حد تصور می‌باشد. در حال حاضر پابجی موبایل بیش از 600 میلیون بار بارگیری شده و در سراسر جهان حدود 50 میلیون کاربر فعال دارد. البته این آمار شامل کشور چین نمی‌‎شود؛ زیرا در این کشور نسخه جدیدی از بازی با عنوان Game for Peace در دسترس کاربران قرار دارد. تنسنت محبور شد به دلیل قوانین ممیزی و محتوای سخت‌گیرانه چین، نسخه‌ای دیگری از این بازی را در این کشور منتشر کند. طبق گفته‌ها، بازی Game for Peace در چین بیش از 150 میلیون کاربر فعال دارد.

همچنین بخوانید:

فاکس‌کان می‌خواهد کارخانه‌های جدید خود را در مکزیک تاسیس کند

نسخه iOS اپلیکیشن وردپرس بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای عرضه می‌شود

اینستاگرام بخش جدیدی با عنوان “پست‌های پیشنهادی” را به پلتفرم خود افزود

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا