پلی‌استیشن 5

پلی‌استیشن 5 با تم و ظاهر PS2 این ماه به فروش می‌رسد

کنسول پلی‌استیشن 5 با طرح نوستالژیک PS2 و کنترلر دوال‌سنس با طرح رترو توسط کاربری به نام SUP3R5 ماه آینده پیش‌فروش خواهد شد.

یک PS5 ویژه با طرح PS2 در ماه جاری به فروش می‌رسد. هرچند این کنسول محصول رسمی از خود سونی نیست. کاربر SUP3R5 اعلام کرده است که نسخه‌ی خاطره‌انگیز و رترو اینسپایرد کنترلر دوال سنس کنسول PS5 برای خرید از 8 ژانویه در دسترس خواهد بود. هرچند این فقط پیش‌خرید قطعات نوستالژی سفارشی است. اولین مورد این دو محصول، این است که دوال سنس کنسول PS5 فقط 500 دستگاه از آن موجود است و با قیمت ۹۹ دلار در اواخر بهار برای خریداران ارسال می‌شود. در همین حال، کنسول پلی‌استیشن 5 با طرح ‌PS2 به 304 دستگاه محدود می‌شود. همچنین این کنسول در همان بازه‌ی زمانی با قیمت 649.00 دلار عرضه می‌شود.

در ادامه‌ی صحبت‌های SUP3R5 :

فرایند کاستوم کردن کنترلر دوال‌سنس باید کاملا از هم جدا و پیاده‌سازی شود. بنابراین شامل گارانتی ارائه شده توسط سونی را باطل می‌کند. کنسول به عنوان بخشی از فرایند تبدیل جدا نخواهد شد. پانل‌های جانبی در یک مرحله از مراحل به طور موقت برداشته می‌شوند. اما این نباید گارانتی را باطل کند. اگرچه در حال حاضر، هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد. همچنین کل فرایند تبدیل با دستکش انجام می‌شود. این بدان معنی است که کنسول و لوازم جانبی آن هرگز به‌طور مستقیم با دست انسان لمس نمی‌شوند.

البته اگر تصمیم دارید یکی از این محصولات را پیش سفارش دهید، این کار را با مسئولیت خود انجام می‌دهید. بعلاوه، این احتمال وجود دارد که قبل از ارسال حتی یک محصول، شرکت سونی جلوی تمام عملیات را بگیرد. بنابراین این نکته را نیز بخاطر داشته باشید. گفته شد، اگر علاقمند هستید، می‌توانید جزئیات بیشتر را در این لینک مشاهده کنید.

باتوجه‌ به مشکلات کمبود پلی استیشن 5، در حال‌حاضر به‌نظر می‌رسد که این نسخه از PS5 شانس خوبی برای علاقه‌مندان به این کنسول باشد تا پلی‌استیشن 5 را خریداری کنند. گرچه این شانس با خطراتی مثل نداشتن گارانتی رسمی شرکت سونی همراه است. با تمام این موارد هنوز مشخص نیست این محصولات مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد یا خیر.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا