پیش‌نمایش پست‌‌های اینستاگرام

امکان پیش‌نمایش پست‌‌های اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی فراهم شد

سرانجام امکان مشاهده پیش‌نمایش پست‌‌های اینستاگرام در سایر شبکه‌های اجتماعی در دسترس کاربران قرار گرفت.

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که برای اشتراک‌گذاری تصاویر روزانه‌ کاربران با دوستان و دنبال‌کنندگان‌شان در قالب پست و استوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما یکی از مهم‌ترین اشکالات این شبکه اجتماعی، عدم وجود پیش‌نمایش هنگام اشتراک‌گذاری پست‌ها در سایر شبکه‌های اجتماعی است. اما خوشبختانه اینستاگرام سرانجام تصمیم به رفع این مشکل گرفته و اکنون کاربران هنگام به اشتراک گذاشتن پست‌های محبوبشان در سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر پیش‌نمایشی از آنرا مشاهده می‌کنند.

شبکه اجتماعی تحت مالکیت متا،‌ با انتشار پست بلاگی اعلام کرد در حال بهبود نحوه نمایش پست‌های به اشتراک گذاشته شده اینستاگرام در سایر پلتفرم‌ها می‌باشد. این درحالی است که تاکنون اگر یکی از پست‌های اینستاگرام را در صفحه توئیتر خود منتشر می‌کردید، تنها لینک اینستاگرام پست مورد نظر در کنار کپشن توئیت شما به نمایش درمی‌آمد. اما با بروزرسانی جدید، در کنار توئیت شما پیش‌نمایشی از پست مورد علاقه‌تان به همراه لینکی که بیینده را به پست مربوطه در اینستاگرام هدایت می‌کند، نمایش داده خواهد شد.

در نظر داشته باشید قابلیت پیش‌نمایش پست‌‌ها در اینستاگرام تنها زمانی که پست‌های از حساب‌های کاربری عمومی به اشتراک گذاشته شود، نمایش داده خواهند شد. بنابراین زمانی که شما یک پست از حساب خصوصی افراد را به اشتراک بگذارید، کاربران تا زمانی که دنبال‌کننده شخص نباشند، نمی‌توانند پیش‌نمایش پست را مشاهده کنند.علاوه بر پیش‌نمایش پست‌ها، اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد با جاسازی پروفایل خود در وبسایت‌ها، پیش‌نمایشی از پست‌های به اشتراک گذاشته شده در صفحه‌شان را دریافت کنند. گفتنی است این قابلیت نیز تنها برای حساب‌های عمومی در دسترس خواهد بود.

قابلیت‌های جدید ابتدا برای کاربران ایالات متحده متنشر خواهند شد و به‌زودی در تمامی نسخه‌های گسترش خواهند یافت. برای جاسازی پروفایل اینستاگرام خود در یک صفحه وبسایت کافی است وارد حساب کاربری‌تان شده و از منوی تنظیمات > Embed Code < Embed Code را کپی کرده و در وبسایت خود قرار دهید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا