درآمد 5.4 میلیارد دلار الکترونیک آرتز

الکترونیک آرتز از بازی‌‌های لایو سرویس 5.4 میلیارد دلار درآمد کسب کرد

به‌تازگی در جریان گزارش مالی اخیر الکترونیک آرتز، این شرکت توانست از بازی‌های لایو سرویس خود حدود 5.4 میلیارد دلار درآمد کسب کند.

الکترونیک آرتز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که از خدمات لایو سرویس و بازی‌هایی از این قبیل پیروی می‌کند و از آن سود فراوانی را کسب می‌کند. حال این شرکت در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که درآمد آن‌ها از بازی‌های لایو سرویس نسبت به سال مالی گذشته، 17 درصد افزایش یافته است.

الکترونیک آرتز در گزارش مالی خود تأیید کرد که 71 درصد Net Booking (مقدار خالص محصولات و سرویس‌هایی که به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی فروخته شده است) آن‌ها در سال مالی 22-2021 به بازی‌های لایو سرویس مربوط می‌شود. به طوری که این شرکت توانسته از بازی‌های لایو سرویس خود حدود 5.4 میلیارد دلار درآمد کسب کند که 17 درصد بیشتر از سال مالی گذشته است. در ادامه نیز مشخص شد که الکترونیک آرتز توانست از فروش کامل بازی‌هایش حدود 2.4 میلیارد دلار درآمد کسب کند که 34 درصد بیشتر از سال مالی گذشته می‌باشد.

بدون شک یکی از بازی‌هایی که در این موفقیت نقش بزرگی را ایفا کرد Apex Legends می‌باشد، این در حالی است که Battlefield 2042، علیرغم شکست وحشتناکش، حداقل می‌توانست سهم کمی در این زمینه داشته باشد. با این‌ حال، بازی‌های ورزشی نظیر FIFA و Madden NFL پای ثابت درآمدزایی الکترونیک آرتز هستند. باید جالب باشد که ببینیم آیا فیفا با تغییر نام خود به EA Sports FC از سال آینده می‌تواند همچنان به عملکرد قدرتمند خود ادامه خواهد داد یا خیر. راه‌اندازی آتی Apex Legends Mobile نیز احتمالاً سود قابل توجهی را برای این شرکت به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا