کلاب‌هاوس

کلاب‌هاوس بدون نیاز به دعوت‌نامه در دسترس کاربران قرار گرفت

کلاب‌هاوس بسیار گسترده‌تر خواهد شد؛ “پاول دیوینسون” و “روهان ست” بنیانگذاران اپلیکیشن کلاب‌هاوس روز چهارشنبه اعلام کردند که از این پس کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوت‌نامه از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

سخنگوی کلاب‌هاوس تأکید می‌‌کند که در حال حاضر بیش از 10 میلیون نفر در لیست انتظار دسترسی به اپلیکیشن قرار داشته و باگذشت زمان به برنامه اضافه خواهند شد – در نظر داشته باشید که قرار نیست میلیون‌ها کاربر لیست انتظار به طور ناگهانی وارد اپلیکیشن شوند. اما ظاهراً اگر بخواهید دوباره ثبت‌ نام کنید، می‌توانید بدون نیاز به حضور در لیست انتظار وارد برنامه شوید. در این میان از لوگوی و آیکون جدید کلاب‌هاوس نیز رونمایی شد.

کلاب‌هاوس

وبلاگ رسمی این شبکه اجتماعی در رابطه با این تغییرات می‌گوید:

سیستم دعوت‌نامه بخشی مهم از تاریخ اولیه ما بوده است. . ما توانستیم با افزودن نوبتی افراد، خوشامدگویی به چهره‌هایی جدید هر هفته در Wednesday Orientations و صحبت در رابطه با جامعه هر یکشنبه در Town Hall، کلاب‌هاوس را به روشی سنجیده رشد دهیم.

همچنین هفته گذشته، کلاب‌هاوس قابلیت گفت‌وگوی متنی خود با عنوان Backchannel را راه‌اندازی کرد که به گفته تیم توسعه‌دهنده آن در روز نخست 10 میلیون و در هفته اول بیش از 90 پیام توسط این قابلیت بین کاربران فرستاده شده است. البته کلاب‌‌هاوس این اقدام بیشتر به منظور افزایش سطح رقابت انجام داده است. این درحالی است که سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر با قابلیت Spaces و اسپاتیفای با Greenroom کاربران‌شان را به انجام مکالمات صوتی تشویق می‌کنند. بنابراین اگر کلاب‌هاوس می‌‌خواهد با سایر شبکه‌های اجتماعی به رقابت بپردازد و کاربران جدیدی جذب کند، می‌بایست مطمئن شود که تمامی افراد بدان دسترسی دارند. بخشی از این برنامه انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن بود که با موفقیت همراه بوده است و این شبکه اجتماعی اکنون مرحله دوم را که حذف محدودیت دعوت‌نامه می‌باشد، به پایان رسانده است که می‌‌تواند به رشد چشمگیر تعداد کاربران این اپلیکشن منجر شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا