ایکس‌باکس

ایکس‌باکس به مناسبت تولد 20 سالگی از کنترلر جدید خود رونمایی کرد

مایکروسافت کنترلر و هدست جدید ایکس‌باکس را به مناسبت سالگرد 20 سالگی این برند معرفی کرد. به همراه کنترلر یک بک‌گراند مینه پویا منحصربه‌فرد هدیه داده خواهد شد.

به‌تازگی کنترلر و هدست جدید ایکس‌باکس به مناسبت بیستمین سالگرد این کنسول معرفی شد. تم و رنگ‌بندی آن‌ها ادای احترامی به اولین کنسول مایکروسافت محسوب می‌شود، بنابراین دو رنگ اصلی کنترلر و هدست جدید ایکس‌باکس مشکیِ شفاف و سبزِ نئونی هستند. این دو محصول ابتدا توسط چند وب‌سایت خرده‌فروشی فاش شده بود، اما در ادامه به صورت رسمی در صفحه‌ی Xbox Wire رونمایی شد.

صفحه جلوی این کنترلر از یک پلاستیک تیره و شفاف ساخته شده است و اجزای داخلی آن نقره ای رنگ هستند تا به‌این‌ترتیب تمام جزئیات بخش‌های درونی کنترلر خودنمایی کنند. رنگ سبز بر روی دکمه ایکس‌باکس جلوه‌ی زیبایی به کنترلر می‌‌دهد. همچنین دورتادور دکمه‌های دی‌پد نیز با یک حلقه‌ی سبز رنگ تزئین شده است. در ادامه برای زیبایی بیشتر ایت رنگ سبز در دستگیره‌های عقبی کنترلر نیز قابل مشاهده است. کاربرانی که این کنترلر را به منظور بیستمین سالگرد ایکس‌باکس تهیه کنند و آن را به کنسول‌های خود (ایکس‌باکس سری ایکس یا ایکس‌باکس سری اس) متصل کنند یک بک‌گراند ویژه و پویا نیز دریافت خواهند کرد. خریداران همچنین می‌توانند با وصل کردن کنترلر به کنسول‌های دوستان خود، این بک‌گراندِ پویا را در اختیار ایشان نیز قرار بدهند.

برخلاف کنترلر، هدست جدید ویژگی خاصی را برای کنسول شما ارائه نمی‌کند، اما در طراحی از دیسک‌هایی به رنگ سبزِ نئونی بهره می‌برد، هدست و کنترلر هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه مایکروسافت با قیمت 69.99 دلار / 59.99 پوند در دسترس هستند و در 15 نوامبر (24 آبان که مصادف با بیستمین سالگرد Xbox است) عرضه خواهند شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا