گواهینامه باتری سری iPhone 12 ثبت شد

گواهینامه باتری سری iPhone 12 ثبت شد، منتظر فناوری شارژ سریع 20 وات باشید

تصاویری از چندین گواهینامه باتری منتشر شده است که منابع آگاه گزارش داده‌اند برای سری iPhone 12 می‌باشد. این لیست‌ها اطلاعاتی در مورد ظرفیت دستگاه‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد که با کمی حدس و تخمین می‌توانیم ظرفیت باتری تلفن‌ها هوشمند این سری را به صورت جداگانه بیابیم.

سه باتری با مدل‌ها A2431،A2471 و A2466 در آژانس چینی 3C، موسسه کره‌ای Safety و UL Demko به ثبت رسیده‌اند.

مشخصات باتری

باتری مدل A2471 دارای ظرفیت 2222 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و انتظار می‌رود در iPhone 12 مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش 5.4 اینچ نیز بهره خواهد برد. مدل A2431 نیز در گوشی‌ها iPhone 12 Max و iPhone 12 Pro کار گذاشته خواهد شد. این در حالی است که شایعه شده این دو دستگاه از یک نمایشگر 6.1 اینچی استفاده خواهند کرد.

iPhone 12 Pro Max

سرانجام باتری سومی که در این لیست وجود دارد A2466 می‌باشد و از ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی خواهد کرد. این باتری به احتمال زیاد وظیفه تامین انرژی را در iPhone 12 Pro Max که از یک پنل عظیم 6.7 اینچی استفاده خواهد کرد، بر عهده خواهد داشت. یک مقایسه اجمالی با سری iPhone 11 این نکته را مشخص می‌کند که تلفن‌ها هوشمند نسل جدید کاهش ظرفیت باتری را تجربه کرده‌اند. ما هنوز نمی‌دانیم که چرا اپل تصمیم به این کار گرفته است اما امیدواریم با بروزرسانی‌ها نرم‌افزاری اندکی عملکرد باتری دستگاه را بهبود بخشد.

فناوری شارژ سریع جدید

علاوه بر گواهینامه‌ها باتری، یک شارژر جدید 20 وات نیز در آژانس 3C چین مشاهده شده است. متاسفانه اخیرا مینگ چی کو گزارشی منتشر کرده و در مدعی شده است که اپل آداپتور اصلی و ایرپادز با سیم را در جعبه سری iPhone 12 قرار نخواهد داد و کاربران می‌بایست این موارد را به صورت جدا تهیه کنند. به عبارت دیگر این کمپانی شارژر و ایرفون را یک وسیله جانبی اختیاری تشخیص داده است.

گواهینامه باتری سری iPhone 12 ثبت شد

اگر گواهینامه‌ها منتشر شده صحت داشته باشد. باتری با شماره مدل A2244 بیشترین قابلیت شارژ سریع را در بین دستگاه‌ها اپل خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که در حال حاضر تنها سریiPhone 11 از فناوری شارژ سریع (18 وات) پشتیبانی می‌کنند. همچنین در این لیست ذکر شده است که آداپتور شارژ از درگاه USB-C استفاده خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

وان پلاس Nord در پلتفرم GeekBench مشاهده شد

به گزارش رسانه‌ها کره‌ای، Galaxy Note 20 و +Note 20 از سری Note 10 ارزان‌تر خواهند بود

گوگل نسخه دوم بتا اندروید 11 را منتشر کرد، نسخه نهایی 18 شهریور در دسترس خواهد بود

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا