گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را منتشر کرد

گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را منتشر کرد

گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را در وبسایت فروشگاه کانادایی خود منتشر کرد. این اولین‌بار نیست که مشخصات یکی از گوشی‌ها گوگل بیش از معرفی فاش می‌شود، در سال گذشته نیز همین اتفاق برای Pixel 4 افتاد. اینطور به نظر می‌رسد که باید به افشا مشخصات دستگاه‌ها گوگل بیش از رونمایی عادت کنیم. لازم به ذکر است که رندهایی نیز از این تلفن هوشمند فاش شده بود. با این حال این عکس یک رندر تجاری است که توسط خود گوگل منتشر شده است.

مشخصات Pixel 4a

داستان از این قرار است که مسئول آپلود تصاویر اسپیکر هوشمند Nest Wifi به اشتباه تصویری از Pixel 4a را برای این محصول قرار داده است. همانطور که عکس مشاهده می‌کنید در کنار دستگاه نام «Nest Wifi» به وضوح قابل مشاهده است. 4a که در تصویر وجود دارد دارای رنگ مشکی مات با دکمه پاور آبی است. در پشت گوشی یک قاب مربعی تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین واحد و فلش می‌باشد. همچنین می‌توانید حسگر اثر انگشت خازنی را نیز در پایین این قاب مشاهده کنید.

خبر خوشحال‌کننده پشتیبانی از جک هدفون است که در بالای دستگاه به چشم می‌خورد. در قسمت جلو نیز با یک صفحه نمایش کم حاشیه مواجه می‌شوید. به نظر می‌رسد که بالاخره گوگل تصمیم گرفته میزان حاشیه صفحه نمایش‌ها خود را کاهش دهد. دوربین سلفی نیز در یک سوراخ پانچ در سمت بالا چپ دستگاه قرار گرفته است.

کنفرانس توسعه‌دهنگان

توجه داشته باشید که نمایشگر Pixel 4a که در تصویر مشاهده می‌کنید، تاریخ 12 می (23 اردیبهشت) را نشان می‌دهد. این موضوع مشخص می‌کند که گوگل در ابتدا قصد داشت که این تلفن هوشمند را در کنفرانس توسعه‌دهنگان معرفی کند. رویدادی که به دلیل شیوع گسترده ویروس کووید_19 به طور کامل لغو شد. گفته می‌شود که Pixel 4a گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را نیز دریافت کرده است. این بدین معنی است که در آینده‌ای نزدیک باید منتظر رونمایی از این دستگاه باشیم.

گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را منتشر کرد

گوگل هنوز به طور رسمی زمان معرفی Pixel 4a را اعلام نکرده است. اما با توجه به انتشار تصویر دستگاه در فروشگاه کانادایی این شرکت و دریافت گواهی از FCC می‌توان انتظار داشت که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. اما موضوع دیگری که به قریب الوقوع بودن این اتفاق اشاره می‌کند، توقف تولید Pixel 3a و Pixel 3a XL می‌باشد.

همچنین بخوانید:

فناوری شارژ سریع 120 وات iQOO معرفی شد، 100 درصد شارژ تنها در 15 دقیقه

گواهینامه باتری سری iPhone 12 ثبت شد، منتظر فناوری شارژ سریع 20 وات باشید

وان پلاس Nord در پلتفرم GeekBench مشاهده شد

منبع: androidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا