Red Dead Redemption 2

گوگل ده‌ها میلیون دلار برای عرضه Red Dead Redemption 2 در Stadia هزینه کرد

در گزارشات اخیر به نظر می‌رسد که گوگل ده‌ها میلیون دلار برای انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای Stadia هزینه کرد که این مبلغ باعث شوکه شدن شرکت‌های بزرگ شد.

گوگل استیدیا یک سرویس اشتراکی بازی است که حدود 14 ماه پیش توسط گوگل راه‌اندازی شده‌ است. این سرویس توانایی پخش آنلاین بازی‌های ویدئویی را تا وضوح 4K و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه دارد. استیدیا در دستگاه‌های مختلف از جمله PC ، تبلت، گوشی همراه و تلویزیون‌ها قابل استفاده خواهد بود.

علی‌رغم چندین بازی‌های انحصاری در هنگام راه‌اندازی، گوگل ظاهراً نشان داد که از پرداخت مبالغ زیاد به ناشران شخص ثالث برای داشتن بازی‌های مهم در Stadia ابایی ندارد. گزارش اخیر وب‌سایت بلومبرگ حاکی از آن است که فیل هریسون، رئیس Stadia ، با حضور عناوینی مانند Red Dead Redemption 2 در این سیستم عامل، سعی در تأثیرگذاری بر گیمرها دارد. بر اساس گزارشات اخیر آن‌ها میلیون‌ها دلار صرف حضور این بازی بر روی Stadia کرده‌اند.

احتمالاً پرداخت همچنین هزینه‌ی هنگفتی به منظور این بود که گوگل به‌نوعی می‌خواهد سرویس Stadia خود را با بازی‌های قدرتمندتر تقویت‌ کند. پولی که گوگل قصد خرج آن را داشت، ظاهرا برای توسعه‌دهندگان بزرگ نیز شوکه‌کننده بود. این گزارش همچنین خاطر نشان می‌کند که توسعه‌دهندگان Stadia علی‌رغم نقدهای منفی که به این پلتفرم وارد شده بود هنوز خوش‌بین هستند و روی انواع مختلفی از پروژه‌ها کار می‌کنند.

یکی از این نمونه‌های اولیه پروژه‌های گوگل، ادغام Tamagotchi و Google Assistant بود که باعث ایجاد انواع مختلف تعاملات می‌شود. هیچ یک از این‌ها به دلیل تعطیلی Stadia Games and Entertainment و شرایط موجود همچنان جنجالی باقی نمانده است. در ماه‌های آینده خواهیم دید که Stadia چه مسیری را طی خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

مراسم E3 2021 به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا