Battlefield 2042

گیم‌پلی Battlefield 2042 در E3 2021 به نمایش گذاشته شد

اولین تریلر گیم‌پلی Battlefield 2042 در جریان در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در رویداد E3 2021 به نمایش گذاشته شد.

می‌توانید تریلر کاملاً جدید گیم‌پلی Battlefield 2042 را در اینجا مشاهده کنید. در حقیقت، این اولین ویدیوی مناسب از گیم‌پلی بازی است که ما از یک بازی شوتر در زمان آینده‌ی استودیو EA DICE دیده‌ایم. در کل، تریلر Battlefield 2042 همانقدر که احتمالاً انتظار داشتید هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. ما سربازانی را دیدیم که در نبردهای گسترده در اطراف محیط‌های بیابانی و منظره شهری در حال دویدن بودند، حتی هنگام جنگ با نیروهای دیگر مجبور به مقابله طوفان‌های شن و سایر خطرات ناشی از آب و هوا شدند. در بازی جدید EA، جهان به بدترین وضعیت در اواسط قرن 21 درآمده است و سیستم آب و هوای کره زمین باعث شده که میلیون‌ها انسان کشته و آواره شوند و قدرت‌های باقی مانده به تقابل علیه هم بپردازند.

همانطور که در تریلر گیم‌پلی بازی دیده می‌شود، وضعیت آب و هوایی از جمله طوفان شن برای بازیکنان هر دو تیم مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، می‌توانیم بازیکنانی را ببینیم که هواپیماهای عظیم را هدایت می‌کنند که به‌راحتی می‌توان گفت طراحی آن‌ها به گونه‌ایست که گویا با استفده از تکنولوژی‌های آینده ساخته شده‌اند، در کنار آن‌ها تمام موارد دیگر از جمله ساختمان‌ها و محیط بازی در Battlefield 2042 دارای فناوری پیشرفته هستند.

در حال حاضر، تاریخ انتشار Battlefield 2042 برای 22 اکتبر (۳۰ مهر) تعیین شده است و برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ سری ایکس، ایکس‌باکس‌ سری اس، ایکس‌باکس‌ وان و پی‌سی عرضه می‌شود که این یعنی حدود 4 ماه دیگر باقی مانده تا این ورودی جدید در سری بازی‌های شوتر اول شخص EA DICE برای علاقه‌مندان به آن عرضه شود.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که شوتر جدید EA به Xbox Game Pass بیاید. شاید به یاد بیاورید که در بعضی شایعات گفته شده بود که بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه در سرویس گیم‌ پس قرار خواهد گرفت، اما حداقل در حال حاضر، اسنادی وجود ندارد که نشان دهد این گفته حقیقت دارد.

همجنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا