مارول

یک بازی MMORPG بزرگ از دنیای مارول ساخته خواهد شد

به‌تازگی استودیوی Dimensional Ink تأیید کرد، در حال ساخت یک بازی جدید MMORPG از دنیای مارول است. همچنین این استودیو اعلام کرد که این عنوان یک بازی AAA خواهد بود.

سال‌های آینده به‌طور باورنکردنی مملو از بازی‌هایی براساس دنیای مارول خواهد بود، به طوری که بازی‌ Marvel’s Spider-Man 2 برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده و بازی Marvel’s Wolverine نیز کمی پس از آن به بازار عرضه خواهد شد. همچنین امی هنیگ، خالق Uncharted، تیمی را در Skydance New Media برای ساخت یکی دیگر از بازی‌های تک‌نفره مارول رهبری می‌کند. با این حال علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن‌ِِ چندنفره می‌توانند منتظر عناوین بیشتری از این دنیا باشند.

شرکت EnaD Global 7 در جدیدترین گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود تأیید کرده است که استودیوی Dimensional Ink مستقر در آستین تگزاس، در حال ساخت یک بازی جدید و AAA در سبک MMORPG براساس دنیای مارول می‌باشد. اگر با این استودیو آشنایی ندارید باید بگویم آن‌ها سابقه‌ی ساخت بازی DC Universe Online را نیز در کارنامه‌ی خود دارند. وظیفه‌ی کارگردانی بازی MMORPG استودیو Dimensional Ink نیز به جک اِمِت سپرده که پیش‌تر در ساخت بازی City of Heroes به‌عنوان طراح و کارگردان خلاق حضور داشته، سپرده شده است.

اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده، اما با این‌ حال، EnaD Global 7 در گزارش مالی جدیدش، از آن به عنوان یک پروژه «بلند مدت» یاد کرده است. بنابراین می‌توان حدس زد که بازی مذکور هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد که حال‌و‌هوا و گیم‌پلی این بازی به DC Universe Online نزدیک باشد، زیرا این عنوان نیز یک بازی MMORPG و با محوریت ابرقهرمانان و کاراکترهای دنیای DC بوده است. جالب اینجاست که شاید این تنها بازی چندنفره AAA مارول نباشد که در دست ساخت دارذ. در اوایل سال جاری، شایعه شده بود که پلی‌استیشن نیز در حال کار بر روی عنوان چندنفره معرفی نشده از دنیای مارول می‌باشد، ولی تاکنون اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. اما مهم این است که علاقه‌مندان به مارول باید منتظر بازی‌های زیادی براساس دنیای آن باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا