Cyberpunk 2077

آپدیت 1.1 Cyberpunk 2077 با رفع چند باگ و پایداری بیشتر بازی منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد بلاخره پچ 1.1 بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد و گفت که چند هفته‌ی دیگر نیز بزرگ‌ترین آپدیت محصول به اسم پچ 1.2 را منتشر خواهد شد.

اینکه بگوییم CD Projekt RED یک کابوس طوفانی و غم‌انگیز داشته است جای تأمل نیست. طبق نقشه راهی که به تازگی برای آینده بازی اعلام شده، اولین آپدیت اصلی با عنوان پچ 1.1 است. این آپدیت طی هفته اخیر و پس از چند رفع باگ سریع به Cyberpunk 2077 منتشر شده است. برخی از ایرادهای اساسی وجود دارد که طی تعدادی از مراحل عملاً تجربه‌ی سایبرپانک 2077 را برای عده‌ای ناممکن می‌کردند، با آین آپدیت از بین می‌روند. هرچند درنهایت سی‌دی پراجکت رد می‌گوید که یکی از اهداف اصلی پچ 1.1 آن است که بازی Cyberpunk 2077 را آماده‌ی دریافت بروزرسانی‌های بعدی کند.

چند بروزرسانی بسیار قابل توجه که به شدت درخواست شده‌اند نیز در جریان این آپدیت جدید پیاده‌سازی شده‌اند. یکی از مهمترین موارد رفع مشکلی است که پس از بزرگ شدن فایل‌های ذخیره کاربران نسخه‌ی PC خراب می‌شوند. گیمرهای کنسولی هم می‌توانند امیدوار باشند که بعد از دانلود آپدیت، کمتر لود نشدن درست و به‌موقع آیتم‌ها و تکسچرهای مختلف را ببینند. بقیه اصلاحات دامنه تغییرات کوچک‌تر گرافیکی و همچنین سایر تغییرات پایداری را دارند.

تویتتر رسمی Cyberpunk 2077 در این‌باره نوشت:

Patch 1.1 برای رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و Stadia منتشر می‌شود!

در این بروزرسانی، که زمینه ایجاد آپدیت‌های آینده را فراهم می‌کند، ما بر روی بهبودهای مختلف پایداری و رفع باگ‌ها متمرکز شدیم.

لیست تغییرات: https://cyberpunk.net/en/news/37373/

پچ 1.1 اکنون برای Cyberpunk 2077 در همه کنسول‌ها، Stadia و PC در دسترس است. تغییرات کامل در این آپدیت را می‌توانید در وب‌سایت رسمی بازی، مشاهده کنید. این بروزرسانی، به نظر می‌رسد گامی بزرگ در جهت رفع باگ و اجرای بازی به بهترین شکل ممکن باشد. بروزرسانی بعدی در راه با نام Patch 1.2 است که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. با اینکه نسخه‌های نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 در اصل اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسند، آپدیت فعلی تا حدی هم وضعیت بازی روی کنسول‌های نسل ۹ را بهتر می‌کند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا