Modern Warfare

آپدیت COD: Modern Warfare اجازه کم کردن حجم بازی را در PC می‌دهد

بلاخره پس از نارضایتی بسیار کاربران در جریان آپدیت جدید برای بازی COD: Modern Warfare کاربران PC می‌توانند حجم بازی خود را کاهش دهند.

کسانی که پیگیر مجموعه Call of Duty هستند قطعاً از حجم بسیار زیاد بازی Call of Duty: Modern Warfare اطلاع دارند. از زمان انتشار این بازی تاکنون کاربران همیشه درحال اعتراض به حجم بالای این بازی بوده‌اند. حجم بازی هم‌اکنون حدود 200GB است. حال Infinity Ward استودیو سازنده این بازی در آپدیت جدیدی که منتشر کرد به PC گیمیرها اجازه می‌دهد تا قسمت‌هایی از بازی را که نمی‌خواهند و از آن استفاده نمیکنند حذف کنند تا اینگونه حجم بازی کاهش یابد. به عنوان مثال، حالت‌هایی مانند Campaign را می‌توانند به طور کامل حذف کنند تا فضای ارزشمندی را در هارد دیسک ذخیره کنند.

توییت مربوط به این مطلب را می‌توانید در صفحه‌ی مورد نظر بخوانید.

اگرچه دیدن اینکه Infinity Ward سرانجام این قابلیت را فراهم می‌کند بسیار جالب است. اما جای تأسف دارد که این مزیت برای کسانی که PS4 و Xbox One دارند قابل استفاده نخواهد بود. در این مرحله، هنوز کاملاً عجیب است که نمی‌توان Warzone را از حجم کامل بازی Modern Warfare جدا کرد. اگر Infinity Ward بتواند تجربه بتل‌رویال را از MW جدا کند، تعداد زیادی از کاربران را راضی خواهد کرد.

با انتشار Call of Duty: Black Ops – Cold War که امسال قرار است در حدود یک ماه دیگر منتشر شود. بیایید امیدوار باشیم که بازی بهینه‌تر از آنچه در مورد Modern Warfare دیده‌ایم باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا