اجرا F1 22

بازی F1 22 با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم روی کنسول‌های نسل نهم اجرا خواهد شد

با اعلام رسمی شرکت کدمسترز، بازی ریسینگ F1 22 با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهم اجرا خواهد شد.

با اینکه چندی پیش اعلام شد که شعبه Cheshire استودیو کدمسترز برای همکاری در روند توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی سری Need for Speed با استودیوی کرایتریون گیمز ادغام شده است اما نیابد فراموش کرد که آن‌ها در حال توسعه بازی F1 22 نیز می‌باشند. نسخه‌ی جدید این مجموعه با تغییرات گسترده‌ای از جمله پشتیبانی از حالت VR و بخش جدید F1 Life منتشر شود؛ بخشی که به بازیکنان امکان خرید و رانندگی با اتومبیل‌های سوپراسپرت را می‌دهد.

لی ماتر، مدیر ارشد بخش خلاقیت استودیو سازنده‌ی F1 2022، در مصاحبه‌‌ی خود با رسانه GamingBolt اظهار داشت که قابلیت کراس‌پلی برای این عنوان یک مدتی پس از عرضه‌ی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. لی ماتر افزود:

اگر بخواهم کاملاً صادق باشم، قابلیت کراس‌پلی یک ویژگی بزرگ رای ما در سال جاری بود و همچنین یکی از ویژگی‌هایی به شمار می‌آمد که ما آن را هدف خود قرار دادیم. متأسفانه به دلایلی خارج از کنترل ما قابلیت کراس‌پلی مدتی پس از عرضه بازی به آن اضافه خواهد شد.

این در حالی است که قابلیت بین نسلی (Cross-gen) از همان ابتدا در دسترس بازیکنان F1 22 خواهد بود. از همین رو کاربران کنسول‌های نسل هشت (پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان) از همان ابتدای زمان عرضه می‌توانند به همراه بازیکنان کنسول‌های نسل نهم (پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس) پلتفرم خود به تجربه‌ی رقابت‌ها بپردازند. لی ماتر ضمن تأیید اینکه بازی F1 22 با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهم اجرا خواهد شد، در رابطه با مورد بالا اظهار داشت:

نسخه‌ی جدید این مجموعه همانند F1 2021 به همراه قابلیت بین نسلی عرضه خواهد شد اما امکان بازی بین پلتفرمی کامل در رقابت‌های آنلاین دو بخش Career و Online Social در اولین فرصت پس از عرضه به آن اضافه می‌شود.

بازی F1 22 در تاریخ 1 جولای (10 تیرماه) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان به این سری می‌توانند با خرید نسخه‌ی Champions Edition به قیمت 80 دلار، در تاریخ 28 ژوئن (7 تیرماه) به نسخه‌ی Early Access دسترسی پیدا کنند. همچنین این نسخه قابلیت Dual Entitlement را برای ارتقای رایگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان به نسخه‌ی نسل نهمی را فراهم خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا