بازگشت کاراکتر Reiko در Mortal Kombat 12

شایعه: احتمال بازگشت کاراکتر Reiko در Mortal Kombat 12

افشاگر سرشناس مجموعه‌ی مورتال کامبت از احتمال بازگشت کاراکتر نوستالژی Reiko در Mortal Kombat 12 سخن به میان آورد.

Reiko یکی از قدیمی و اسرارآمیزترین کاراکترهای دنیای مورتال کامبت به حساب می‌آید. شاید او به اندازه‌ی دیگر کاراکترهای بازی محبوب نباشد اما هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در قلب طرفدارها دارد. حال براساس شایعات اخیر افشاگر سرشناس مجموعه‌ی مورتال کامبت، ممکن است شاهد بازگشت کاراکتر Reiko در بازی Mortal Kombat 12 باشیم. این کاراکتر اولین‌بار در بازی Mortal Kombat 4 معرفی شد که در سال 1997 میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. با اینکه این مبارز در چندین نسخه‌ی اخیر مجموعه‌ی مورتال کامبت حضور کوتاهی داشت، اما آخرین حضور قابل توجه او به بازی Mortal Kombat: Armageddon در سال 2006 باز می‌گردد.

همانطور که در Reddit مشاهده شد، r00r، افشاگر نام آشنای مجموعه‌ی مورتال کامبت در انجمن‌های GameFAQ، اخیراً با انتشار یک پیام مرموز، بازگشت Reiko در بازی Mortal Kombat 12 را تأیید کرد و در پایان اظهار داشت: «به امید دیدار در سال آینده». اگر قرار باشد واقعاً این کاراکتر به مجموعه‌ی مورتال کامبت بازگردد، طراحی دوباره آن با استفاده از موتورهای گرافیکی پیشرفته امروزی توسط ندررلم نکته جالبی است که باید منتظر آن باشیم.

شایان ذکر است که این فرد افشاکننده به انتشار بازی Mortal Kombat 12 در سال آینده اشاره کرده نیز جالب به نظر می‌رسد؛ به‌ویژه که شایعات اخیر نیز از همین موضوع حکایت دارند. استودیو ندررلم در حال حاضر در این رابطه سکوت اختیار کرده است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا جزئیات مشخصی داشته باشیم. همچنین باید تأکید کنیم، تا زمانی که استودیو ندررلم درباره این موضوع چیزی را تأیید نکند، می‌بایست این اطلاعات را جزو شایعات طبقه‌بندی کرد. با این حال، با ما همراه باشید، ما شما را در جریان هر گونه اطلاعات جدیدی که به دستمان می‌رسد، قرار خواهیم داد.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا