نسخه نسل نهمی GTA V

جزئیات جدیدی از حالت‌های گرافیکی نسخه نسل نهمی GTA V منتشر شد

به‌تازگی استودیو راک‌استار گیمز جزئیات سه تنظیمات گرافیکی مختلف را برای نسخه نسل نهمی GTA V منتشر کرد، این درحالی است که 10 روز تا انتشار این بازی باقی مانده است.

بازی GTA V همچنان بعد از دو نسل قرار است برای نسل نهم نیز منتشر شود و این اتقاق در تاریخ 24 اسفند رخ خواهد داد. حال به همین مناسبت راک‌استار جزئیات جدید از حالت‌های گرافیکی نسخه نسل نهمی GTA V منتشر کرد تا کاربران بتوانند بر اساس آن، امکان انتخاب از بین سه گزینه گرافیکی داشته باشند.

اولین حالت Fidelity Mode نام دارد که در بالاترین کیفیت بصری تنظیم شده و بازی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه ارائه می‌دهد. در این حالت نسخه نسل نهمی GTA V روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و به‌همراه Ray Tracing احرا خواهد شد. این در حالی است که بازی روی ایکس‌باکس سری اس هم در رزولوشون 4K آپ‌اسکیل شده اجرا می‌شود.

راک‌استار حالت دوم این تنظیمات را با نام Performance Mode یاد کرده است که در آن کاربران قادر خواهند بود که بازی را به روان‌ترین شکل ممکن و با نرخ 60 فریم بر ثانیه تجربه کنند. رزولوشن بازی در این حالت روی پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس 4K آپ‌اسکیل شده است و نسخه ایکس‌باکس سری اس هم در رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد.

در آخر نیز حالت Performance RT mode قرار دارد که مخصوص کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن 5 می‌باشد و به‌نوعی تلفیقی از دو حالت قبلی است؛ به طوری که بازی در رزولوشون 4K آپ‌اسکیل شده با نرخ 60 فریم بر ثانیه و پشتیبانی از Ray Tracing اجرا خواهد شد.

علاوه‌بر این حالت‌های گرافیکی راک‌استار بهبودهایی نظیر لودینگ‌های سریع، نورپردازی بهتر، پوشش گیاهی پرجزییات‌تر و همینطور کیفیت بصری بهتر انفجار‌ها را برای نسخه نسل نهمی GTA V در نظر گرفته است تا بازیکنان هرچه بیشتر از تجربه‌ی این بازی لذت ببرند. همچنین نسخه‌ی پلی‌استیشن 5 این بازی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس هم بهره خواهد برد و از فناوری صوتی Tempest 3D این کنسول و فناوری Spatial Sound کنسول‌های ایکس‌باکس هم پشتیبانی می‌کند.

راک‌استار در ادامه‌ی اظهارات خود بیان کرد که کاربران می‌توانند تمامی پیشرفت‌های خود را چه در بخش داستانی GTA V و جه در بخش GTA Online به پلتفرم نسل نهمی خودشان منتقل کنند. برای این منظور کاربران باید در سایت راک‌استار سوشال کلاب اقدام به آپلود پیشرفت‌های خودشان کنند.

نسخه نسل نهمی GTA V در سال 2020 رونمایی شد و ابندا قرار بود تا در سال 2021 عرضه شود اما به دلایلی این اتفاق با تأخیر مواجه شد تا در نهایت این بازی در تاریخ 15 مارس 2022 (24 اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس و پلی‌استیشن 5 قرار بگیرد. همانطور که بیشتر شما می‌دانید نسخه‌ی اصلی GTA V ابتدا در تاریخ 2013 و برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شد.

همچنین بخوانید:

منبع: polygon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا