اسکین اتزیو

اسکین اتزیو و ایوور از Assassin’s Creed به فورتنایت اضافه خواهد شد

با تأیید اپیک گیمز، اسکین اتزیو و ایوو از سری بازی‌های Assassin’s Creed این هفته در بخش فروشگاه آیتم‌های فورتنایت در دسترس خواهد بود.

به‌تازگی اپیک گیمز تأیید کرد که اسکین Ezio Auditore و Eivor Varinsdottir از Assassin’s Creed II (و Brotherhood و Revelations) و Assassin’s Creed Valhalla این هفته به فورتنایت اضافه خواهد شد. به طور دقیق‌تر کاربران می‌توانند از روز پنج‌شنبه، 18 فروردین (7 آوریل) به این دو کاراکتر محبوب دنیای گیم دسترسی پیدا کنند. همان‌طور که طرفداران فورتنایت انتظار دارند، این قهرمانان تجهیزات و انیمشین‌های جدید و منحصربه‌فردی را به همراه دارند.

اپیک گیمز در اعلامیه خود که توسط یک پست وبلاگی منتشر شد، اظهار داشت که اسکین اتزیو بزودی در فروشگاه فورتنایت در دسترس خواهد بود. در این باندل علاوه‌بر وجود هیدن بلیدها به‌عنوان Pickaxe، Emote مشهور وی به‌نام Assassin’s Strike در بازی فورتنایت گنجانده شده است. از سوی دیگر، اسکین ایوور هنگام سفارشی‌سازی ویژگی‌های بسیار بیشتری در آن قرار داده شده است. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، ایوور می‌تواند هودی خود را با استفاده از استایل جایگزین Cloaked بپوشد تا بیشتر به یک قاتل حرفه‌ای شبیه شود. همراه‌با شخصیت ایوور، سپر Back Bling که نماد قبلیه‌ی Raven محسوب می‌شود و تبرهای دستی وی به‌عنوان Pickaxe عرضه خواهند شد که هر دوی آن‌ها Emote منحصر‌به‌فرد Viking War Cry را به‌ همراه دارند. در نهایت گلایدر Wolf-Kissed Longboat از بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز در باندل مربوط به اسکین ایوور قرار دارد. تمامی موارد ذکر شده را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

اسکین اتزیو
اسکین اتزیو
اسکین اتزیو
اسکین ایوور

سرانجام اپیک گیمز اظهار داشت که تمامی محتویات مذکور از شخصیت اتزیو و ایوور به‌صورت یکجا در باندلی تحت عنوان Tales from the Animus قابل خرید هستند. همانطور که انتظار می‌رود قابلیت خرید هر یک از آن‌ها به صورت مجزا نیز وجود دارد. در باندل Tales from the Animus علاوه‌بر تمامی موارد ذکر شده، آیتم‌های دیگری مانند اسپری Wolf-Kissed، صفحه‌ی بارگذاری ایوور s Fury، شکلک‌های Raven Clan و پوستر Tales from the Animus قرار داده است.

همچنین بخوانید:

منبع: gameinformer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا