اسکین Vi

اسکین Vi از سریال Arcane به بازی Fortnite اضافه شد

براساس گزارشات جدید اسکین Vi از سریال Arcane، ساخته جدید نتفلیکس، به بازی پرطرفدار و بتل‌ رویال Fortnite اضافه شد.

استودیو بازی‌سازی Riot، توسعه‌دهنده League of Legends، پس از انتشار اسکین Jinx برای فورتنایت بار دیگر با اپیک گیمز همکاری کرده تا این بار کاراکتر Vi از انیمیشن Arcane (آرکین)، سریال ساخته‌شده در جهان سری League of Legends، را به این بازی بتل رویال فوق‌العاده محبوب بیاورد. محتوای جدید در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی ایالات متحده (در ساعت 3:30 بامداد تاریخ 3 بهمن به وقت ایران) برای بازیکنان عرضه خواهد شد. در تصویر زیر می‌توانید محتوایات عرضه شده را مشاهده کنید:

اسکین Vi

اپیک گیمز در این رابطه توضیح می‌دهد:

اسکین Vi از سریال آرکین به‌همراه آیتم‌های دیگری از Arcane: League of Legends Set به فروشگاه آیتم‌ها بازی فورتنایت اضافه خواهد شد. خرگوش اسباب‌بازی موجود در پکیج (با نام Memories of Zaun Back Bling) تنها با اسکین کاراکتر اصلی به فروش می‌رسد و بازکنان می‌توانند آن را به عنوان یادآور سرگذشت Vi به کار بگیرید. Vi را تا زمان بازسازی دستکش‌های معروفش به Piltover Warden Hammer Pickaxe مجهز کنید و با استفاده از ایموت Punching Practice Emote قدرت او را به نمایش بگذارید.

علاوه‌بر این، کسانی که اولین‌بار موفق به تهیه اسکین Jinx برای خود نشدند بار دیگر شانس آن را خواهند داشت تا به خریداری این اسکین جذاب بپردازند، زیرا اسکین جینکس از انیمیشن آرکین و سایر لوازم تزئینی مخصوص این کاراکتر نظیر اسپری Jinxed Spray، صفحه‌ی بارگذاری Wreaking Havoc و Katchoo، آویز Dream Monkey، کلنگ Pow Pow Crusher Pickaxe و آهنگ Playground (Instrumental) Lobby Track از موسیقی متن سریال Arcane دوباره در فروشگاه آیتم‌ها در دسترس قرار گرفته است.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا