PlayStation

اطلاعاتی از PlayStation فاش شد که به رونق بازی‌های تک‌نفره اشاره دارد

در اسناد داخلی PlayStation که به بیرون درز کرده است، در مورد اهمیت بخش Activities پلی‌استیشن 5 و رونق بازی‌های تک‌نفره برای ترغیب گیمرها اشاره دارد.

در گزارشی از وب‌سایت Vice ، اسنادی داخلی PlayStation که به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که بازی‌های تک‌نفره در حال رونق هستند. این داده‌ها همچنین نحوه ایجاد بخش Activities پلی‌استیشن 5 را تجزیه‌‌ و تحلیل می‌کنند.

در مورد بازی‌های تک‌نفره، PlayStation به نگرانی‌های رایج بازیکنان اشاره می‌کند. از جمله این نگرانی‌ها وقت کافی برای ساخت یک بازی تک‌نفره بدون اینکه اسپویلر در مورد آن صحبت کنند، هستند. همانطور که سونی خاطرنشان کرد، برای هرکس بسیار خوب و جذاب است که ساعت‌ها به تجربه‌ی بازی بپردازد. اما اکثر افراد مسئولیت‌های دیگری نیز در زندگی دارند. با در نظر داشتن این موضوع، PlayStation تعجب کرد که چگونه می‌توانند بازی‌های تک‌نفره را به‌شکلی بسازند که افراد بیشتر در اوقات فراغت، خود را با آن سرگرم کنند.

در بخشی که این مطلب افشا شد سونی در اسلایدی در کنار عکس Uncharted می‌گوید:

«ما باید سؤال کنیم «آیا اصلاً نباید بازی را شروع کنم؟» مردم از خود را به «از کدام بخش بازی شروع به بازی کردن کنم؟» تغییر دهیم. به همین دلیل، چلنج‌های مختلف در بازی وجود دارد و بازیکن می‌تواند ازطریق بخش Activities آن را انتخاب کند و انجام دهد. از طرفی چونکه تجربه‌ی بازی نیز برای فرد وسوسه‌کننده به‌نظر می‌رسد؛ پس او کنترلر را برمی‌دارد و بخشی از بازی را تجربه می‌کند.»

بخش Activities ، که اولین‌بار در ویدئوی رابط کاربری PlayStation ارائه شد. این بخش برای برخی از مأموریت‌ها زمان تخمین می‌زند. همانطور که پلی‌استیشن اشاره کرد، نحوه استفاده از کارت‌ها می‌تواند از بازی به بازی دیگر متفاوت باشد. همانند Spider-Man: Miles Morales ، می‌توانید از کارت‌ها برای انجام یک مأموریت اصلی داستان یا جستجوی جانبی استفاده کنید. همچنین به شما می‌گوید که این مأموریت چه مدت به طول می‌انجامد. برای بازی‌های دیگر مانند Astro’s Playroom و Demon’s Souls ، می‌توانید از Activities برای پرش بین سطوح یا جهان‌های مختلف استفاده کنید. آنها همچنین می‌توانند نشان دهند که شما چقدر در دستیابی به برخی از آیتم‌ها جمع‌آوری شده فاصله دارید. به طور کلی، این یک ویژگی است که باعث می‌شود بعضی از چیزها برای بازیکنان خوشایندتر باشد. این چلنج‌ها می‌تواند مربوط آیتم‌ها قابل جمع آوری باشد یا کمک کند داستان بازی را بین زندگی پرمشغله شما به پایان برسانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا