اطلاعات جدیدی از Elden Ring

وجود صحنه‌های خشن در Elden Ring موجب دریافت درجه‌ی‌ سنی بزرگ‌سالان برای این بازی شد

ESRB به دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه Elden Ring، رده‌بندی سنی این بازی را اعلام کرد که براساس آن به‌ نظر می‌رسد بازی حال هوای خشنی داشته باشد.

هرچقدر هم که باورش سخت باشد، تنها چند ماه به انتشار بازی Elden Ring ساخته شده توسط FromSoftware باقی مانده است. بازی جهان‌باز هیدتاکا میازاکی اثری محسوب می‌شود که مانند سری Dark Souls و بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای بسیاری از گیمرها به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی چند سال اخیر تبدیل شده است. حال به‌تازگی اطلاعات جدیدی از Elden Ring در رده‌بندی سنی این بازی فاش شد که براساس آن به نظر می‌رسد که این بازی حال و هوای خشنی داشته باشد. از اطلاعاتی که در وب‌سایت ESRB نوشته شده می‌توان فهمید که جدیدترین ساخته‌ی میازاکی همچون آثار پیشین او دارای جزئیاتی خشن و خونین است.

این اطلاعات تأکیید می‌کند که در Elden Ring شاهد صحنه‌هایی خواهمیم بود که ممکن است برای بسیاری از کاربران ناخوشایند باشد، برای مثال در این بازی انگشت‌ها و زبان‌های بریده شده خودنمایی می‌کند که این موارد جزو آیتم‌هایی به حساب ‌می‌آیند که باید توسط بازیکنان جمع‌آوری شوند. البته اینجا توضیح داده نمی‌شود که بازیکن کجا و چگونه این آیتم‌ها را به‌دست می‌آورد اما به نظر می‌رسد که بازیکنان در طی روند بازی بیاد تعداد زیادی از این آیتم‌های وحشتناک را دریافت و با خود حمل کند. وجود همچین چیزی، ممکن است برای کسانی که برای اولین‌بار یکی از بازی‌های FromSoftware را تجربه می‌کند کمی عجیب و غیرمعمول به‌نظر برسد ولی برای گیمرهایی که Dark Souls این استودیو را بازی کردند، وجود آیتم‌های عجیب و غریب در آن امری معمول به‌ حساب می‌آید.

ESRB اشاره می‌کند در Elden Ring شاهد منظره‌ای مثل «قطع شدن یکی از دست‌های باس بازی» و یا اینکه «دست‌های بریده‌شده‌ای از سقف آویزان شده‌اند» خواهیم بود. در تریلر داستانی این بازی نیز دیدیم که یکی از کاراکترها دست قطع‌شده‌ی خود را دوباره به بدنش متصل می‌کند. به همین خاطر شاید وجود بازو‌هایی که قابل جدا کردن و اتصال مجدد به بدن هستند، یک عنصر مهم داستانی یا حتی یک مکانیک گیم‌پلی باشد. همجنین بازی همانند Sekiro که در آن دست مصنوعی پروتاگونیست بازی نقش مهمی در بازی ایفا می‌کرد می‌تواند به وجود همچین عاملی در Elden Ring صحت ببخشد.

آخرین اطلاعاتی که ESRB گمام می‌کرد که ارزش ذکر کردن را دارد، حضور یک هیولاهای انسان‌نما در Elden Ring است که بدون لباس دربرابر بازیکن ظاهر می‌شوند و روی بدنش زخم‌ها و فلس‌هایی وجود دارند. همچنین در دیالوگ‌های این بازی، کلمه‌ای نسبتاً متداول بارها به زبان آورده می‌شود که برای لعن‌و‌نفرین یا بیان نارضایتی به کار می‌رود. جالب اینکه ESRB این را به‌عنوان یکی از مواردی می‌بیند که باعث می‌شود بازی جدید FromSoftware درجه‌‌ی سنی مناسب بزرگ‌سالان را دریافت کند.

بازی Elden Ring در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا