مشکلات تأمین قطعات نینتندو سوییچ

مشکلات تأمین قطعات نینتندو سوییچ در سال 2022 نیز ادامه خواهد داشت

رئیس نینتندو در اظهارات جدید خود اعلام کرد که مشکلات تأمین قطعات نینتندو سوییچ در سال 2022 نیز ادامه خواهد داشت.

شونتارو فوروکاوا، رئیس کمپانی ژاپنی نینتندو، اخیرا در جدیدترین اظهارات خود پیش‌بینی می‌کند که بحران کمبود قطعات نینتندو سوییچ به سال 2022 کشیده می‌شود و آن‌ها همچنان در تأمیین قطعات این کنسول مشکل خواهند داشت. دلیل این موضوع نیز به مشکلاتی که در یک سال گذشته نه‌ فقط صنعت بازی، بلکه تمام تولید‌کننده‌های محصولات فناوری را درگیر خود کرده است، برمی‌گردد؛ از جمله بحران کمبود تراشه‌های نیمه‌هادی و مشکلات مربوط‌به حمل‌و‌نقل کالاها که همه‌ی آن‌ها متاثر از همه‌گیری کرونا هستند.

شونتارو فوروکاوا در ادامه اظهاراتش توضیح می‌دهد نینتندو سوییچ فروش آخر سال قابل قبولی را تجربه کرده که نسخه‌ی OLED این کنسول در عملکرد تجاری فوق‌العاده‌ی نقش قابل توجه‌ای در این موفقیت داشته است. با این حال کمپانی نینتندو در زمینه‌ی تأمین تقاضا در روز بلک فرایدی با مشکلاتی متعددی مواجه بود. آن‌ها برای اینکه بتوانند در زمان مقرر کنسول‌ها را به خریداران سراسر جهان تحویل دهند، از حمل‌نقل هوایی استفاده کردند. نینتندو حتی برای تأمین تقاضای مشتری‌های اروپایی برای اولین‌بار حمل‌و‌نقل ریلی را در دستور کار خود قرار داده است.

شونتارو فوروکاوا اضافه کرد، این کمپانی پس از بلک فرایدی دیگر نتوانست به تقاضای بازار به‌‌صورت کامل پاسخ دهند. وی گمان می‌کند که این مشکلات تأمین قطعات نینتندو سوییچ تا سال 2022 ادامه پیدا کند. فوروکاوا همچنین پیش‌بینی می‌کند که نینتندو در 2022 نیز نمی‌تواند به هر تعدادی که خواست، محصول تولید و روانه‌ی بازار کند، زیرا او فکر می‌کند که در سال آینده با توجه به بحران کمبود قطعات این کنسول و تقاضای بالای مشتریان، آن‌ها در تولید نینتندو سوییچ در تعداد زیاد به مشکل خواهند خورد.

نینتندو در اوایل ماه نوامبر گذشته (آبان‌ماه) پیش‌بینی فروش کنسول‌های نینتندو سوییچ خود را در سال مالی 2021 (که در فروردین 1401 پایان می‌یابد) کاهش داد، زیرا متوجه شد که نمی‌تواند به هدف اصلی خود در فروش نینتندو سوییچ دست پیدا کند. این کمپانی ابتدا فروش 25/5 میلیون واحد در سال مالی جاری را سرلوحه کار خود قرار داد اما در آبان پیش‌بینی کرد که قادر نیست طی این بازه‌ی زمانی بیشتر از 24 میلیون نینتندو سوییچ به فروش برساند. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا