افزودن Guardians of the Galaxy به گیم پس

مایکروسافت برای افزودن Guardians of the Galaxy به گیم پس 5 تا 10 میلیون دلار هزینه کرده است

براساس گزارشات یک تحلیلگر، مایکروسافت برای افزودن Guardians of the Galaxy به گیم پس 5 تا 10 میلیون دلار هزینه کرده است.

دیوید گیبسون، تحلیلگر ارشد موسسه مالی MST، تخمین زده است که استودیو اسکوئر انیکس حدود 5 تا 10 میلیون دلار برای افزودن بازی اکشن-ماجراجویی Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس از شرکت مایکروسافت دریافت کرده است. اگرچه این اعداد و ارقام به صورت رسمی تأیید نشده‌اند اما گیبسون اعتقاد دارد که این تخمین براساس پرونده‌های مربوط‌ به مذاکره‌ی اسکوئر انیکس با سایر شرکت‌ها به‌ دست آمده‌ است. دیوید گیبشون حدود 15 سال به طور مداوم اخبار مربوط به استودیو اسکوئر انیکس را تحلیل می‌کند و به خوبی با پرونده‌های تجاری و مالی این شرکت آشنایی دارد.

مایکروسافت معمولاً شرایط معاملات ایکس‌باکس گیم پس را به صورت محرمانه نگه می‌دارد، بنابراین اگر تخمین دیوید گیبسون دقیق باشد می‌تواند این مسئله تا حد زیادی روشن کند. بازی Guardians of the Galaxy در ماه گذشته در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار گرفت. طبق گزارش‌ها این بازی به رغم بازخوردهای مثبت بازیکنان و منتقدان نتوانسته است انتظارات مالی اسکوئر انیکس را برآورده کند. از طرفی کریس چارلا از مایکروسافت اخیراً در یک پست وبلاگی به مناسبت 9 سالگی ایکس‌باکس اظهار داشت که این شرکت تاکنون برای افزودن بازی‌های مختلف به گیم پس بیش از صدها میلیون دلار هزینه کرده است. وی همچنین اعلام کرد که کاربران پس از پیوستن به این سرویس، به‌طور میانگین 30 درصد ژانرهای بیشتر و 40 درصد بازی‌های بیشتری را تجربه می‌کنند.

یوسوکه ماتسودا، رئیس استودیو اسکوئر انیکس در این رابطه اظهار داشت:

با وجود بررسی‌های دقیق، فروش Guardians of the Galaxy در زمان عرضه کمتر از انتظارات اولیه ما بود. با این حال، ابتکارات لازم برای فروش بازی در نوامبر 2021 آغاز شد و تا سال جدید ادامه یافت که منجر به افزایش فروش این عنوان شد و ما قصد داریم برای جبران کاستی فروش اولیه بازی، به گسترش فروش آن ادامه دهیم.

همچنین بخوانید:

منبع: VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا