خرید Boss Fight Entertainment

نتفلیکس استودیو Boss Fight Entertainment را خرید

استودیو Boss Fight Entertainment پس از Night School Studio و Next Games توسط نتفلیکس خریداری شد که سومین خرید این شرکت در 6 ماه اخیر به حساب می‌آید.

Netflix Games سرویس جدید نتفلیکس است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه‌ای جداگانه به تجربه 17 بازی موبایل بپردازند. این شرکت هرچند وقت یک‌بار نیز تعدادی بازی به Netflix Games اضافه خواهد کرد تا فهرست آثار حاضر در آن را افزایش دهد.. البته علاوه‌بر تعداد ویدیوگیم‌های سرویس، تعداد استودیوهای بازی‌سازی متعلق به نتفلیکس نیز گویا مدام افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا نتفلیکس در 6 ماه اخیر تعدادی استودیو بازی‌سازی را خریداری کرده است که در ادامه به آن‌‌ها می‌پردازیم.

به‌تازگی استودیو Boss Fight Entertainment که به‌عنوان سازنده‌ی Dungeon Boss شناخته می‌شود و مأموریت خود را «ارائه‌ی تجربه‌های ویدیوگیمی ساده، زیبا و سرگرم‌کننده به مخاطب» می‌داند، توسط نتفلیکس خریداری شده است. در حالی که این شرکت چند هفته پیش استودیو Next Games، سازنده‌ی بازی Stranger Things: Puzzle Tales، را خرید و چند ماه قبل نیز خبر خرید استودیو Night School، سازنده‌ی سری بازی Oxenfree و بازی Afterparty را اعلام کرد. به طوری که خرید استودیو بازی‌سازی Boss Fight Entertainment سومین خرید آن‌ها در 6 ماه اخیر می‌باشد.

در بیانیه‌ی رسمی استودیو Boss Fight Entertainment آمده است:

تعهد نتفلیکس به ارائه‌ی بازی‌های ویدیویی خالی از تبلیغات به مخاطب در قالب سرویس اشتراکی خود به بازی‌سازهایی مثل ما اجازه می‌دهد که روی ساخت گیم‌پلی لذت‌بخش تمرکز کنیم و نگران درآمدزایی درون‌برنامه‌ای نباشیم. ما نمی‌توانیم در مرحله اولیه پیوستن یه نتفلیکس هیجان‌زده باشیم. ما دوست داریم این کار را انجام دهیم و به شکل‌گیری آینده بازی‌ها در نتفلیکس کنیم.

امیر رحیمی، معاون استودیوهای بازی نتفلیکس، در این رابطه اظهار داشت:

ما هنوز در روزهای ابتدایی ارائه‌ی تجربه‌های عالی بازی‌ها در قالب اشتراک نتفلیکس هستیم. امیدواریم طی همکاری با بازی‌سازهای نقاط مختلف دنیا، استخدام افراد بااستعداد و خریدهایی مثل این بتوانیم یک استودیو بازی‌سازی در کلاس جهانی را به وجود بیاوریم که قادر به ارائه طیف گسترده‌ای از بازی‌های لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و بدون تبلیغات درون‌برنامه‌ای باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: eurogamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا