اینستاگرام

اینستاگرام دیگر اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری تصاویر نیست

به گفته آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام، این شبکه اجتماعی دیگر اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری تصاویر نیست. موسری در گفتگوی ویدیوئی که در صفحه توئیتر و اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، بیان می‌کند به دلیل موفقیت‌های چشمگیر رقبایی مانند تیک‌تاک و یوتوب این شرکت از این پس تمرکز خود را معطوف ویدیو و سرگرمی می‌کند.

موسری در جریان این گفت‌وگو به برخی آزمایش‌ها و تغییرات اینستاگرام که به منظور دستیابی به این هدف قرار است در آینده‎ای نزدیک اجرایی شود نیز اشاراتی داشت، از جمله نمایش پست‌های پیشنهادی از تولیدکنندگانی که جز دنبال‌کنندگان کاربران نمی‌باشند و ارائه تجربه بصری فراگیرتر از طریق نمایش محتوای ویدیوئی به صورت تمام صفحه.

اینستاگرام

اینستاگرام اخیراً آزمایش‌هایی را به منظور قرارگیری الگوریتم Reels هوش مصنوعی خود در بستر فید اصلی را به انجام رسانده که می‌تواند محتوایی متناسب با موضوعات انتخابی کاربران را در اختیارشان قرار می‌دهد. این شبکه اجتماعی همچنین در نظر دارد با هدف بهبود تجربه بصری امکان تماشای محتوای IGTV ،Reels و استوری‌ها به صورت تمام صفحه را فراهم کند. اما موسری می‌گوید این شرکت قصد دارد “به طور گسترده‌تری بهره گیرد.” پیغامی که اینستاگرام می‌فرستد کاملاً واضح است:”آنها می‌خواهند دیگر به عنوان اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری پست‌ها مربعی به حساب نیایند.”موضوعی که موسری نیز بدان اشاره کرده بود. در عوض، آنها می‌خواهند به عنوان یک اپلیکیشن سرگرمی عمومی که توسط ویدیوها و الگوریتم‌ها هدایت می‌شود، شناخته شوند. اما در حال حاضر نحوه برنامه‌ریزی شرکت به منظور دستیابی به این هدف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. اینکه آیا آنها قابلیت‌های محبوب اپلیکیشن‌هایی نظیر تیک‌تاک را توسعه داده و بهبود می‌بخشند یا تنها به ایجاد چند تغییر اندک بسنده خواهند کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا