Forza Motorsport

بازی Forza Motorsport یک جهش بزرگ نسلی است

کارگردان خلاق، کریس ایساکی نیز تأیید می‌کند نسخه‌ی جدید بازی Forza Motorsport برای کنسول‌های Xbox Series X/S منتشر خواهد شد و یک جهش در نسل نهم است.

طبق جدیدترین شایعات صنعت گیم، هنوز تا عرضه‌ی بازی بعدی Forza Motorsport زمان زیادی باقی مانده است و گویا بازی Forza Horizon 5 جلوتر از این بازی منتشر خواهد شد. گفته می‌شود نسخه جدید مجموعه ریسینگ و جهان باز Forza Horizon در اواخر سال جاری میلادی (پاییز امسال) برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس و پی‌سی عرضه می‌شود، به احتمال زیاد این خبر در E3 اعلام خواهد شد. اما استودیوی Turn 10 در مورد بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتوموبیل رانی، جهش‌های بزرگی را به جلو انجام خواهد داد.

در جریان جدیدترین استریم Forza Monthly، کریس ایساکی، کارگردان خلاق نسخه جدید مجموعه Forza Motorsport، درباره‌ی آینده‌ی این بازی ریسینگ و روند توسعه آن صحبت کرد. کریس ایساکی به‌طور ویژه به تغییراتی که در فیزیک و ساختار بازی اعمال شده، پرداخته و ادعا می‌کند، در نسخه‌ی جدید این مجموعه ظاهراً فیزیک بازی تغییرات بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی آن داشته است، و همچنین اظهار داشت که تغییرات این‌ بازی از مجموع این تغییرات در Forza Motorsport 4 تا نسخه هفتم این بازی بیشتر خواهد بود. همچنین وی می‌گوید این نسخه‌ «یک جهش بزرگ نسلی» است.

کریس ایساکی در مصاحبه‌ی خود (از طریق Pure Xbox) اظهار داشت: «برای اینکه تغییرات در فیزیک بازی مورد توجه همه کاربران قرار گیرد، تغییراتی که ما تاکنون اعمال شده از مجموع تغییرات در Forza Motorsport 4 تا نسخه هفتم این بازی بیشتر بوده است. بنابراین در واقع این بازی، یک جهش و پیشرفت بزرگ در نسل نهم است.»

در همین حال، کریس ایساکی همچنین تأیید کرد که بازی بعدی این مجموعه، «Forza Motorsport» نامیده می‌شود و هیچ شماره یا پسوندی برای آن وجود ندارد (گمان می‌رفت که شماره‌ی 8 در انتهای آن قرار گیرد). این هم یکی دیگر از نشانه‌هایی است که از تعریف مجدد برخی شاخصه‌های اساسی این مجموعه در قسمت هشتم حکایت دارد.

نام بازی «Forza Motorsport» است. هیچ 8 در انتهای این عنوان وجود ندارد. درواقع می‌توان گفت این بازی آغازگر تجربه جدیدی از بازی‌های Forza Motorsport است.

همچنین در مورد Forza Horizon بعدی، گفته می‌شود داستان این بازی در کشور مکزیک جریان دارد. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را از اینجا بخوانید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا